Ikke min beste plan

Jeg tenkte jeg skulle kose meg litt i hagen, men det ble ikke lenge det varte. Første og fremst fordi jeg er solbrent i hele fjeset, men også fordi kroppen min allerede gjør vondt. Så det var ikke så behagelig å sitte i hagen som det pleier. Faktisk føles kroppen min ut som den kommer rett fra bokseringen. Vel, jeg prøvde hvertfall. Og det var fint med litt frisk luft hvertfall.

Nå har jeg lagt meg ned på sofaen og her kommer jeg nok til å bli resten av dagen om kroppen min ikke blir noe bedre, men da har jeg hvertfall kommet meg litt ut i dag. Det er jo mye bedre enn å bruke hele dagen inne. Også var jeg ute tidligere i dag og sjekket tomatplanten som står ute. Den ser ut til å ha det mye bedre. Nå er den også ute av plastbagen og har vært det et par dager. Jeg har også flyttet den ut i solen så da får vi se om den vokser seg stor nå eller hva som skjer. Nå er jeg hvertfall veldig spent på om det blir noen tomater fra disse plantene i år. Det ser hvertfall ut som det går riktig vei nå og det er jo positivt.

Siden jeg prøvde å bruke tid ute i sola så er jeg enda mer sliten enn da jeg satt meg der. Derfor skal jeg bare legge meg ned på sofaen og håpe at jeg ikke sovner. For hvis jeg sovner Nå så blir det vanskelig å få nok søvn i natt og vi vet jo hva det vil si for morgendagen. Så da får jeg prøve å finne på noe annet. Kanskje det er nå jeg skal prøve å jobbe litt, finne inspirasjon og idéer til bloggen. Jeg vet hvertfall hva jeg ikke skal gjøre, gå en tur eller være ute i solen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg