Ikke lenge til ferie

I går spiste jeg godteri for første gang på 2 uker. Ting smaker jo mye bedre etter å ha gått uten en stund. Jeg har jo gledet meg til å ta min første bit av en sjokolade etter disse 2 ukene. Så jeg har valgt å spise resten av det jeg la frem i går også er det ikke noe mer før om 2 uker igjen. Og om 2 uker drar vi på ferie. Det er noe jeg gleder meg så utrolig masse til. Vi har jo ikke vært på noe ferie siden Bergen i fjor. Med andre ord er dette en ferie vi virkelig trenger nå. Da skal jeg ta masse bilder til bloggen og filme til youtube. Så da har jeg mye å glede meg til. Alt er klart til ferien så det blir veldig gøy.

Før vi kan ta denne turen så er det jo litt under 2 uker som må fylles. Jeg kan ikke si jeg har planlagt dagene så veldig mye, men jeg har jo en del oppskrifter og litt annet som skal ut da. Så jeg har vel egentlig nok å ta tak i. Nå begynner også den lengselen etter å komme seg ut, å komme tilbake. Det frister med andre ord å ta en tur i helgen, men jeg er ikke helt sikker. Skogsturene er jo veldig koselige, men det er jo en million andre ting å gjøre.

I går fikk jeg vasket litt på badet, men det er jo bare en brøkdel av hva som faktisk står på den listen med oppgaver. Den blir jo ikke akkurat kortere med tiden heller. Så da må jeg jo nesten komme i gang med det. Så lenge jeg får begynt så går det egentlig ganske fort, men det er jo nettopp det å komme i gang da. Noen ganger kan det være veldig vanskelig, men jeg skal nok klare å tippe meg selv i baken og komme i gang.

Før noe som helst så må jeg jo få i meg litt frokost. Og for tiden har jeg fått helt dilla på den havregrøten jeg delte oppskriften på for noen dager tilbake. Den er altså så god at det har begynt å bli litt lettere å spise frokost. Jeg klarer til og med å komme meg opp av senga ganske tidlig og komme i gang med dagen. Sånn var jeg jo absolutt ikke før. Jeg husker når jeg var barn så måtte jo mamma nesten dra meg ut av senga for at jeg skulle komme meg opp om morgenen. Jeg var helt ille. Heldigvis har det blitt mye bedre nå og jeg er ofte klar for en ny dag når klokken slår 08:00. Det er en veldig god følelse. Jeg håper jeg fortsetter å føle det sånn fremover.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg