Ikke i form

Etter å ha vært i Oslo så var jeg helt utslitt og det er jeg ennå. Det føles ikke ut som at jeg klarer å sove nok, men jeg har sovet bort nesten hele helgen. Kroppen min har verket og hodet mitt har vært så slitent at jeg ikke har orket noe. Vis samboeren min ikke får med seg hva jeg sier så blir jeg sliten av å måtte gjenta det. Helt ærlig aner jeg ikke hva som skjer, men det er ganske utmattende å ha det sånn. Jeg skulle ønske jeg slapp dette. Særlig nå som samboeren min er dårlig så vil ikke jeg være ekstra dårlig oppi dette, men det ble jeg altså. Jeg vil sove hele tiden og jeg er svimmel. Det må være psyken som er helt på tur for jeg får i meg nok mat og drikke.

Å bli hentet av mamma i dag for å etterlate han hjemme alene må være det kjipeste som har skjedd denne julen. En ting er å være syk, men å feire julaften alene… det gjør så vondt å vite at han er helt alene. Ingen burde være alene på julaften. Så som et plaster på såret så skal vi kose oss ekstra mye 25. Desember. Da skal vi ha en liten julaften oss to sammen. Det blir pakker og god mat. Og endelig er vi sammen igjen. Det blir veldig koselig.

Nå har jeg egentlig bare ligget i senga hjemme hos mamma. Det eneste jeg vil er å sove, men jeg får det ikke til. Jeg håper jeg snart faller i søvn for jeg orker ingenting. All bevegelse sliter meg ut. Søvn! Jeg trenger virkelig søvn. Også får man bare krysse fingrene og håpe at man er bedre i morgen. For vis jeg ikke blir bedre til i morgen så blir dette en ganske tung julaften og det hadde vært utrolig kjedelig. Blir spennende å se hvordan formen er i morgen. Får vel bare håpe på det beste.

Nå har jeg lyst til å sove…

1 kommentar
    1. Vær obs på at det kan være
      En utmattelses sykdom eller lavt stoffskifte! Beste er å ta en blodprøve får å sjekke det med stoffskiftet .. begge deler er ganske like men stoffskiftet styrer masse. Håper det evt er bare psyken men forsikkerhetsskyld så er det fint å sjekke seg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg