Ikke helt som planlagt

Da har jeg kommet hjem igjen fra turen og det er den verste gåturen jeg har hatt. Når jeg ankom badeplassen så begynte jeg å bli skikkelig uvel. Jeg ble svimmel og hadde vondt i magen. Så jeg satt der en stund før jeg gikk hjem igjen. Helt utslitt og ødelagt prøvde jeg å komme meg hjem. Jeg gikk og tenkte at hvis jeg bare fortsatte å gå og ikke stoppet opp så kom jeg til å klare det. Det var et mareritt, men jeg kom meg hjem og jeg er like hel. Det var en stund jeg var sikker på at jeg ente  kom til å svime av eller kaste opp. Heldigvis skjedde ingen av delene.

Nå som jeg endelig er hjemme kan jeg slappe av. Så det er nøyaktig det jeg skal gjøre. Slappe helt av og ikke gjøre noe annet. For er det noe jeg trenger nå så er det hvile. Grunnen til at jeg ble så dårlig kan være mye, men jeg tror det er mest fordi jeg er sliten, men også på grunn av at det er skikkelig trykkende vær ute. Det var litt sånn i går også, men ikke så ille som i dag. Jeg skulle ønske det bare kunne begynne å regne sånn at jeg kan få gå turer igjen uten å bli helt dårlig.

Jeg fikk ikke engang spist lunsjen min ute i naturen fordi jeg ble så dårlig. Det som jeg hadde gledet meg skikkelig til. Ikke fikk jeg gått så lang tur som jeg håpet heller. Vel, det ble jo faktisk 3km og det er grei tur det. Jeg skulle bare ønske at jeg fikk sjekket ut det veien ned til skolen, om det er noe vei videre eller om den stopper der. Forhåpentligvis føler jeg meg bedre i morgen og kan få gått den turen da. I mellomtiden får jeg prøve å slappe av mest mulig for jeg vil ikke ha en sånn tur igjen.

Mulig jeg tar en liten kveldstur i dag hvis formen bedrer seg. Det blir nok mye kortere tur enn 3km, men jeg har virkelig lyst til å gå mer i dag. Jeg har i det minste fått tatt øvelsene etter gåturen. Det var så vidt jeg klarte det, men når jeg setter meg et mål så gjennomfører jeg det. Målet for øyeblikket er å gå minimum 3km hver dag og ta de få styrkeøvelsene etter å ha kommet hjem. Også må jeg spise frokost hver dag, før tur så klart. Det er det jeg prøver å få gjort i løpet av dagen.

Ikke glem å følge facebooksiden HER

4 kommentarer
    1. Stå på videre med treningen. Noen ganger blir man altfor sliten, mens andre ganger er trening en lek.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg