Ikke helt som planlagt

I går hadde jeg planene klare for dagen i dag, men jeg er ikke helt sikker på om det jeg planla kommer til å skje. For når jeg skulle gå og legge meg så fikk jeg ikke sove. ikke før nærmere kl.02:00 klarte jeg å sovne, men så våknet jeg 2 timer senere og slet igjen med å sove. Så det blir spennende å se hvordan dagen i dag blir etter en sånn natt.

Gårsdagen derimot var ikke fult så ille. Jeg fikk vasket og hengt opp klær, ryddet litt i stua og hengt opp knagger til kjøkkenet. For noe kjøkkenet virkelig har manglet er knagger man kan henge håndkle og grytekluter på. Heldigvis kom jeg over noen veldig billige og fine, så jeg kjøpte 2 og hang dem opp på enden av benken. Slik ser det ut.

Tidligere har dem bare ligget rundt på benken, så det var godt og endelig få et system på det også. Jeg har tenkt på det lenge, men siden vi ikke har vårt eget sted så kan vi jo ikke klistre sånt på kjøkkenet. Bra jeg kom opp med en løsning for å utvide kjøkkenet med benker fra IKEA da. Bedre plass og endelig mulighet for å ha slike til å henge kjøkkenhåndkle på.

Når samboeren min kom hjem ble det middag og Lucifer. Nå er vi snart ferdig med alle de gamle episodene og klar for nye som snart kommer. Det blir spennende fordi det er episoder ikke engang jeg har sett og jeg er så spent på hva som kommer til å skje videre. Også blir det litt deilig å bli ferdig med serien sånn at jeg kan se filmer igjen. Siden det har blitt så mye tid på serien så har jeg ikke fått sett noen filmer. Enten har det vært jobbing eller så har jeg vært på tur eller bakt. Jeg savner derfor horrorfilmer veldig og jeg vet nøyaktig hvilken film jeg skal se først.

Og så var vi tilbake til dagen i dag som ikke har fått en så god start. Da snakker jeg ikke om dårlig søvn, men det faktum at det snør kattunger. Store snøflak daler ned i begynnelsen av mai. Om ikke det er deprimerende så vet ikke jeg. Forhåpentligvis legger det seg ikke og det blir også den siste snøen vi ser før vinteren kommer ETTER sommeren. Regnvær kan jeg leve med, men når det kommer snø i mai så blir jeg i dårlig humør. Dette er noe vi absolutt ikke trenger.

Så hva var planen for i dag? vel, jeg hadde tenkt til å ta meg en tur i skogen, men det ser ut til at jeg kanskje skal prøve å bake noe i stedenfor. Kanskje jeg kan få gått en tur litt senere i uka. I tillegg vil jeg få satt på en ny klesvask, for det er noe som aldri blir tomt for. Det er hvertfall sånn det føles. Heldigvis gjør den seg selv og alt jeg trenger å gjøre er å sette den på og henge opp klærne. Også får vi se hvor mye jeg får ut av denne dagen, men først blir det å lage litt frokost.

Hva skal dere gjøre i dag?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg