Ikke helt planlagt

Og selvfølgelig klarte jeg å sovne midt på dagen. Så da får vi se hvordan det går med søvn videre i kveld og natt. Jeg håper virkelig at jeg får sove fordi jeg hadde kommet så godt i gang med å snu døgnet. Nå er jeg jo faktisk utrolig trøtt så det er jo fult mulig at jeg kommer til å få sove igjen snart. De timene jeg har sovet så har jeg egentlig ikke sovet noe særlig godt. Jeg har våknet av at pakket til samboeren min ble levert og så kom min pakke etter det. Så derfor trenger jeg definitivt mer søvn i natt.

Utenom søvn så har jeg fått sett en film i dag. Det er så lenge siden jeg sist så denne filmen så det var veldig koselig. Å kunne se filmer som er knyttet til barndommen er det beste med å ha Disney+. Filmer som pinocchio (som jeg så i dag) bringer frem minner fra barndommen. Så det er ikke BARE horror som går på denne tven. Nei, det er faktisk ganske mye annet også.

Utenom det har det vært en ganske rolig dag, men det var jo også planen fordi jeg har vært så sliten. Kroppen må nok bare vende seg til å være våken om dagen og sove om natten. Som jeg har sagt før så viste jeg at dette kom til å bli en god stund før alt er tilbake til normalt, men jeg skal nok klare det til slutt. I mellomtiden får vi smøre oss med tålmodighet. For bloggen har jo gått litt opp og ned i det siste på grunn av dette. Det er veldig kjedelig at det går utover bloggen, men det er litt vanskelig for tiden. Så da må vi bare gjøre det beste ut av det.

Nå tenkte jeg å prøve og sove litt til fordi øynene mine svir helt vilt. Det er jo et godt tegn om man vil sove så da får vi se hvor lenge jeg får sove i natt. Særlig med tanke på at jeg har sovet på dagen. Også får vi håpe at morgendagen blir enda bedre sånn at jeg kan få brukt litt tid på bloggen.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg