Ikeamøbler

Da har vi fått møblene fra IKEA og jeg har allerede begynt med montering. Jeg ble endelig ferdig med tvbenken. Nå må jeg har en pause før jeg gjør noe som helst annet.

Det er mer enn nok å gjøre i dag før å si det mildt  jeg må få ryddet alle klærne mine ut av soverommet. Så må jeg sette sammen kommoden og legge klærne på plass inni der. Tvbenken må jo også på plass så da må den som står under tven ut i gangen. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Akkurat nå står den nye tvbenken på kjøkkenet for det var der det var plass til å bygge den. Ja, og oppi alt dette så må vi jo ha noe middag.

Over her ser dere altså byggeprosjektet jeg har hatt nå. Det tar jo egentlig ikke så lang tid å sette sammen, men det tar mye krefter og det er jo noe som er ganske begrenset på meg. Nå fikk jeg satt den sammen nesten helt alene da så jeg har da fått gjort nok.

Hva som blir gjort i dag og ikke vet jeg ikke enda, men jeg har hvertfall lyst til å få på plass den nye tvbenken siden det er den jeg har satt sammen. Kommoden ligger ennå i eskene sine. Så jeg tenker egentlig en ting om gang. Det høres logisk ut. Men først, en liten pause og drikke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg