I morgen kommer de!

Dagen i dag har gått litt opp og ned. Den startet egentlig ganske greit. Jeg fikk lagt sammen klærne som hang på tørkestativet og jeg har fått satt vekk stativet. Det var så utrolig deilig å få gjort. Etter det så fikk jeg ryddet skoene på plass der de skal stå når kommoden kommer på plass. Jo mer som er gjort nå, jo mindre er det å tenke på i morgen. Samboeren min fikk gått ut med søppel og støvsugd så nå kan de bare komme med tingene våre. Her er vi klare.

Resten av dagen gikk litt nedover, men da var hvertfall det viktigste tatt hånd om. Hodepinen kom tilbake og jeg ble sittende å fikse et par ting på pcen. Jeg så på en film og hadde noen pauser inni mellom. I tillegg til alt det så har jeg også betalt en del regninger. Så nå er jeg blakk, utslitt og jeg gleder meg masse til morgendagen.

Så her ligger jeg med et veldig vondt kne, en mildere hodepine og veldig klar for en (forhåpentligvis) god natt søvn. Planen for morgendagen er egentlig å få satt sammen denne benken som skal stå i stua, men vi får se hva kroppen og hodet mener om det i morgen. Derfor trenger jeg en god natt søvn.

Min plan var å sette sammen benken og kurvene jeg har bestilt (samboeren setter sammen kommoden), få alle bøkene inn i den nye benken, rydde på plass alle luer, vanter og skjerf, få resten av klærne i den nye kommoden og få pyntet opp på toppen av kommoden. Sånn det ser ut nå så får jeg ikke gjort alt i morgen, men jeg håper jo at jeg klarer det. Med en god natt søvn så kan det gå. Jeg vet det kommer flere dager, men jeg har gledet meg sånn til dette så jeg vil jo veldig gjerne få alt på plass samme dag. Vi får se hvordan formen er i morgen og hva jeg klarer å få gjort.

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av det ferdige resultatet. For det kommer jeg til å poste bilder av så fort alt er på plass.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg