I morgen er en ny dag

Etter en lang dag er det alltid fint å kunne ta kvelden. Og det er nøyaktig hva jeg skal gjøre nå. Jeg sovnet midt på dagen i dag, men heldigvis sov jeg bare 1 time. Så jeg håper at jeg klarer å få rikelig med søvn i natt. Det har skjedd mye og jeg har fått unna mye jobb. I morgen kommer det en ny dag, med nye oppgaver. Noe jeg faktisk ser frem til. Jeg syns det er godt å ha noe som må gjøres. Livet gir mer mening når man har en jobb og bloggen min er jo nettopp det. Så når jeg snakker om jobben mener jeg så klart bloggen eller youtube.

Planene for morgendagen går mest i innholdet på bloggen og youtube, men jeg tenker også at jeg skal prøve å få gjort litt annet også. Jeg må blant annet få skrivd en handleliste sånn at vi kan få handlet inn til neste uke. For det blir det jo litt annerledes mat enn det vi har hatt til nå. Jeg er veldig spent på hvordan disse dagene kommer til å gå. Den matplanen er ganske røff, men jeg tror det kommer til å bli et veldig interessant eksperiment. Så i morgen har jeg litt å gjøre. Derfor trenger jeg virkelig en god natt søvn. Så da er det vel bare å krysse fingrene og håpe på det beste.

Det er også en del å vise/fortelle i morgendagens planteoppdatering. Mye som er veldig bra, men også noe som er ganske kjipt. Så er det jo en ny oppskrift som jeg gleder meg til å dele med dere. Min absolutt favoritt som barn. Ingen lager den så bra som mamma. Dette er noe dere ikke vil gå glipp av. Med andre ord er det mye å se frem til, men før noe som helst annet skal jeg som sagt prøve å få meg litt søvn. Så da sier jeg natta.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg