I kveld skal jeg ut

I kveld skal jeg faktisk ut av huset og ut blant folk igjen, men før jeg forteller dere om hva som skjer i kveld så skal jeg fortelle dere om hva jeg har gjort til nå. Dagen startet litt sliten og lei, men jeg fikk i meg litt frokost og tenkte at jeg skulle prøve å bleke håret. Planen var jo egentlig å vente til sommeren, men jeg hadde så lyst til å prøve. Så jeg bleket det og fikk tatt meg en dusj samtidig. Jeg tørket og rettet det før jeg fikset håret sånn jeg ville ha det i dag. Jeg ble egentlig veldig fornøyd selvom planen ikke var akkurat hvordan resultatet til slutt ble. Egentlig tenkte jeg å ha det til den ene siden med masse krøller og en spenne med sommerfugl på siden. Nei, det ble verken til siden eller masse krøller. I stedenfor ble det som dere ser på bildene under. Jeg liker det veldig godt selvom det ikke ble som planlagt.

Det eneste som gjenstår nå er sminke, men det er en stund til enda så jeg har ikke orket å begynne på det  om jeg begynner nå så er alt bare rot før jeg i det hele tatt har klart å komme meg ut døra. Jeg bruker ikke så lang tid på sminke så jeg begynner vel om 1 t.

Jeg kan ikke akkurat si at jeg er klar for å gå ut, men jeg blir jo ikke bedre av å sitte her hjemme og glo. Tanken på at jeg kan møte folk jeg ikke ønsker å møte er jo ikke akkurat hjelpsom heller.

I dag skal venninna mi feire bursdagen sin og det kan jeg jo ikke gå glipp av. Det blir god mat og bowling. Det blir jo så klart flere enn bare meg og henne. Dette er vel det som bekymrer meg mest. Jeg er så redd for å sitte der og ikke ha noen å snakke med, men nå er det hennes bursdag og hun skal være midtpunktet. Jeg får prøve så godt jeg kan å være med på moroa og se hva som skjer. Jeg gleder meg jo litt også, ikke bare gruer meg. Jeg tror dette kan bli veldig moro om jeg bare slutter å bekymre meg.

Nå tenker jeg å slappe av, lade mobilen min og etterhvert begynne sminkingen. Om du ønsker å se bilder av sminken, bursdagsfeiringen og outfit så er det bare å følge med i morgen. Da kommer jeg med oppdatering av kvelden.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg