I full sving

Da har jeg fått gjort en del, men det gjenstår ganske mye ennå. Målet er jo å få ryddet og vasket ned hele leiligheten før fredag, men hvordan det kommer til å gå vet jeg ikke. Faktisk er jeg litt i tvil på at vi kommer i mål, men jeg håper jo det. Ingenting er bedre enn å komme tilbake fra ferie også er det helt ryddig.

Nå har jeg satt på en vask, ryddet all søppel, klær og oppvask. Alle tomflasker har blitt tatt ut i bilen, søppel er blitt tatt ut og nå gjenstår det egentlig bare å få alle tingene på plass  støvsuge og tørke støv. Samboeren min står for å skylde alt av oppvask og så skal jeg ta oppvasken i morgen, men nå kjente jeg at jeg trengte en god pause fra alt sammen.

Også er det jo jobben i tillegg. Bloggen er jo mye jobb så jeg må jo sette meg ned og gjøre en del av det inni mellom. Mer enn nok som skal gjøres i løpet av denne korte tiden. Da er det godt at jeg har en del oppskrifter og sånt ferdig fra før av, så slipper jeg hvertfall å tenke på det.

Det jeg skal gjøre videre i dag er:

– rydde og vaske stuebordet

– tørke støv i stua og gangen

– rydde stuegulvet

-støvsuge stua

Dette må gjøres i dag og så får vi se hvor mye annet jeg kan få gjort i tillegg evt. Eller om jeg får gjort alt jeg har satt mål om å få unna i dag. Det kommer jeg hvertfall til å fortelle dere i løpet av kvelden. Jeg håper jo det meste blir gjort i dag fordi jeg har så mye annet jeg må gjøre i morgen, men nå må jeg hvertfall slappe litt av. Kroppen min er fortsatt litt sliten fra i går, men jeg tok det veldig rolig i går og jeg fikk en god natt søvn. Så det føles ikke så ille i dag som jeg først trodde. Og det må jo utnyttes.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Godt med slike skippertak av og til så jeg kjenner meg igjen. Plutselig kan jeg starte og da jeg jeg ta hele leiligheten på 2 timer. Bor på ca 45 kvm men det er jammen nok for meg. God ferie uansett hvor dere skal. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg