I badekaret

En liten pause fra alt nå for å oppdatere dere litt. Akkurat nå ligger jeg i badekaret fordi jeg trengte å slappe av litt ekstra. Nå har jeg gått rundt i dyreparken siden kl.10:00 og det kjente jeg på kroppen. Så da er det veldig fint å kunne ta det helt med rolig en liten stund, før ferden går videre. Det er heldigvis ikke noe som skjer på et par timer nå, men etterpå blir det faktisk Kaptein Sabeltann show. Altså når man først er i dyreparken så må man jo få med seg kveldsshowet, men som jeg sa så kom jeg hit for å fortelle dere litt om hvordan dagen i dag har gått.

Dagen startet med frokost på hotellet. Det var veldig koselig helt til jeg fikk skikkelig angst av alle folkene som var der og at det ble så mye bråk.

Det er også påbudt med maske og det var jo kjempe fint. Jeg må si jeg følte meg litt tryggere av å ta maten som lå fremme når alle måtte gå med masker og det var håndsprit overalt. Forhåpentligvis vil det være mye mindre bråk i morgen, sånn at jeg kan nyte en skikkelig god frokost. For det som ligger på tallerken klarte jeg faktisk ikke spise opp. Når angsten kicker inn så er det så vanskelig å få matlysten tilbake. Og det er jo det største problemet med å ha angst på ferie.

Dagen ble jo utrolig flott allikevel da. Vi hadde det veldig fint sammen. Det ble minishow i Kaptein Sabeltanns verden, pizza på Kongens bord, masse bilder av dyrene og et helt fantastisk møte med ulven. De kom så nærme at jeg fikk filmet dem. Så det er bare å glede seg til youtubevideoen fra Kristiansand.

Over her kan dere se bilde av pizzaen vi spiste. Den var sinnsykt god, men den fikk jeg heller ikke spist så mye av før angsten bestemte seg for at nå var det nok. Jeg vil allikevel se tilbake på denne dagen som perfekt fordi jeg klarte å være i dyreparken i mange timer med den sosiale angsten som jeg sliter med. Og mesteparten av tiden var jo helt magisk. Bare det å få se så mange dyr og få tatt masse flotte bilder gjorde jo hele turen perfekt. Det, og at jeg fikk dele denne dagen med kjæresten min.

Bilder av dyrene og sånn vil komme senere fordi jeg har brukt kameraet i dag og ikke mobilen, men dere skal få se masse bilder. I tillegg vil jeg dele bilder på Instagram. Så ikke glem å følge meg. Link finner du under her. Jeg kommer til å legge mange ut her, men andre bilder vil bli lagt ut på Instagram.

Akkurat nå skal jeg ligge litt i badekaret. Forhåpentligvis vil føttene og ryggen mykne litt opp. Og så blir det kveldsshow etterpå. Så får vi se om jeg sovner etterpå eller hva som skjer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg