Hvis jeg kan så kan du

Da var jeg våken og klar for en ny dag. Vi har nettopp fått meny på døra fordi vi glemte å kjøpe et par ting på butikken i går. Og i stedenfor å slite oss ut på en ny tur i butikken i dag, så bestilte vi fra nettet. Egentlig veldig kjekt. Så kan vi heller fokusere på turen vi har snakket om de siste par dagene. Vi skal se om vi finner dette vannet borti her. Det blir vel å gå sånn rundt halv 12 tenker jeg. Før det så tenker jeg egentlig bare å slappe av. Kanskje jeg klarer å få i meg frokost før vi drar også. Kroppen hadde trengt litt å gå på. Jeg er bare ikke så veldig flink til å spise frokost eller jeg klarer faktisk ikke. Hvertfall ikke når jeg nettopp har stått opp. Vi kjøpte ben & jerry’s og jeg spiste 2 små teskjeer også måtte jeg sette den inn igjen. Ingenting smaker godt nok til at jeg klarer å få i meg noe når jeg nettopp har våknet. Det er et problem. Hvertfall med tanke på at jeg liker å gå turene mine på morgenen. Eneste grunnen til at jeg ikke gå nå er fordi jeg ikke skal gå alene.

Jeg er hvertfall klar for et nytt eventyr. Jeg gleder meg skikkelig til å gå tur. Det er så koselig. Og i dag er det strålende sol ute også. Dette tror jeg blir en skikkelig fin tur. Også føler jeg meg veldig bra i dag også. Kroppen er grei  hodet er greit og humøret er på topp. Jeg likef virkelig disse morgenene hvor jeg våkner opp og alt er fint. Det er noe jeg har savnet. Denne vinteren var ikke akkurat så veldig snill, men heldigvis er det fortid og jeg vil heller fokusere på her og nå.

Dagene nå føles så mye bedre enn noen gang. Jeg har noen psykiske lidelser som gjør det vanskelig, men det føles allikevel veldig godt å være der jeg er nå. Det beviser bare én ting og det er at det er mulig å bli frisk om man bare jobber hardt og aldri gir opp. Hvis jeg kan gjøre det så kan alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg