Hvis jeg hadde vært helt frisk

I går fikk jeg slappet godt av. Det ble youtube til langt på kveld fordi Jake kom med en live stream. Og etter det så gikk jeg å la meg. Med andre ord var det ikke så mye som skjedde. Det var egentlig bare veldig godt å få slappet litt av etter den lange turen.

Og det tar oss videre til dagens planer. Jeg har egentlig lyst til å bake noe, men knærne mine er ganske støle så jeg vet ikke om jeg skal utsette dem for så mye belastning i dag. Det er jo mye annet jeg kan gjøre da. For eksempel må jeg få vannet alle plantene mine. De drikker jo enormt mye nå som de har begynt å få grønnsaker. Også må jeg ut og se hvordan plantene ute har det, kanskje klippe bort de stygge bladene.

Det er egentlig mye annet jeg har lyst til å gjøre, men jeg må tenke litt på hva kroppen min gikk igjennom i går. Den turen var jo så utrolig lang. Kanskje litt dumt av meg å gå så langt, men når jeg er ute i naturen så er det vanskelig for meg å gå hjem igjen. Jeg har bare lyst til å være ute time etter time og utforske skogen mer. Så hadde det ikke vært for at kroppen min er som den er så hadde jeg nok gått lange turer, overnattet i telt og virkelig levd livet langt uti ødemarken. Det er det som var drømmen, å kunne dra på ekspedisjoner. Jeg har alltid hatt et ønske om å fotografere ville dyr og bare nyte naturen, men på grunn av kroppen min så kan jeg ikke engang sove i telt. Sist gang jeg sov i telt så gjorde kroppen min så vondt i flere dager og da hadde jeg ikke gått noe sted, kun satt opp telt ved bilen. Så den drømmen ble ikke noe av.

Jeg må si at jeg lurer litt på hvordan livet mitt ville vært uten fibromyalgi. Om jeg hadde hatt en vanlig jobb eller fulgt drømmen min, skaffet penger ved å lage youtubevideoer på turer. Ikke godt å si, men jeg hadde nok uansett vært ute på lange turer sånn som nå. Jeg ville bare fungert mye bedre i dagene etter. Dessverre er jeg stuck med FM så jeg får bare gjøre det beste ut av det.

Så i dag blir det altså en litt rolig dag, men det betyr jo ikke at jeg ikke kan finne på noe gøy. Jeg tenkte hvertfall jeg skulle vise dere min nye hobby fordi nå har alt kommet. Det blir så moro å vise dere hva jeg faktisk har tenkt til å starte med. For dette er noe jeg aldri trodde at kom til å bli en av mine hobbyer. Jeg elsker hva folk får ut av denne hobbyen, men jeg har ikke trodd at det er noe jeg kunne klare. Etter å ha sett en video på youtube så virket det mye enklere enn jeg trodde og derfor måtte jeg bare prøve. Så det kommer i løpet av dagen. Også må jeg sette meg ned og jobbe litt. Jeg trenger litt inspirasjon til neste gang jeg orker å bake. Og det er altså hva som skjer i dag.

Hva skal du i dag?

Følg meg her:

Facebook Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Jeg har fibromyalgi selv om jeg skjønner deg.
      Foreløpig klarer jeg å jobbe litt og håper jeg kan fortsette med det fremover. Det gir mye når man kan yte litt i samfunnet:)
      Lykke til med deg.

      1. Tusen takk ❤ Ja, får håpe du kan det. Selv har jeg bloggen og youtube som min jobb. Ikke at det dekker utgiftene, men det er fint å ha noe som man tar seriøst og må gjøre hver dag. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg