Hvilken farge blir det nå?

Det har vært stille på bloggen i dag, utenom veldig tidlig på morgenen. Grunnen til det er at jeg ikke fikk sove i natt og derfor sov litt på formiddagen. I tillegg har jeg bleket og farget håret mitt, som jeg selvsagt skal vise dere. Jeg hadde flere farger å velge mellom. Grønn, blå, rød og lilla. La oss se hva jeg endte opp med til slutt og hvordan blåfargen jeg allerede hadde i håret, påvirket resultatet. Ja, vi kan jo allerede utelukke blå fordi da ville det jo ikke vært noe forskjell der jeg hadde farget over blå. Hvilken farge tror du at det er? Velg en av fargene før du blar videre og fortell meg om du hadde rett eller ikke. Og ikke juks, det er jo ikke noe gøy.

Ja, selvfølgelig kan jeg jo ikke begynne med bilde av det ferdige resultatet så da får vi se hele prosessen i bilder. Ikke glem å velg enten rød, grønn eller lilla og fortell meg etterpå hva du gjettet.

Ja, som dere ser så valgte jeg altså å gå for lilla eller som fargen heter purple punk. Jeg syntes fargen på pakken var veldig fin, men resultatet kan jo bli så mye. Det kommer jo an på om man farger det på bleket, naturlig eller farget hår. Også kommer det an på hvor lenge fargen sitter i. Så resultatet på mitt bleket og fargede hår ble jo ikke akkurat som pakken, men jeg er absolutt ikke skuffet. Denne fargen ble nydelig og jeg er ganske fornøyd med sluttresultatet. At det skifter farge på grunn av den blå fargen som sitter i håret er jo nydelig. Jeg har virkelig falt for den ombre stilen og håper at det blir sånn neste gang jeg farger det også. For jeg har jo ikke gjort noe med håret annet enn å gni denne ene hårfargen i det. Så ja, jeg kan vel si at blåfargen ikke alltid er en plage for dette kunne ikke blitt kulere.

Hvilken farge valgte du? gjettet du riktig?

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Gjettet riktig resultat lilla. Pga du hadde blått fra før. Da var det ikke Såå mange farger det kunne bli, hvis du ikke skulle avfarge helt først 😊

      1. Blått passer til alle fargene egentlig. Det er jo blått i grønnfargen og rødt blir jo lilla med blåfargen. Så for meg kunne det vært hvem som helst. Jeg farget jo håret grønt etter blått, men det ble fort blått.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg