Hva skjer i dag?

I går var en ganske avslappende og rolig dag. Kanskje litt for rolig. For helt ærlig lengtet jeg etter å gjøre noe som å gå en tur, men det ble ikke noe av. Grunnen til det er så enkelt som at jeg ikke orket. Så i dag tenkte jeg det var på tide å bevege seg litt igjen. Nå har jeg vært alt for lenge i ro. En liten tur hadde jo vært fint nå. Om det blir en rundtur her eller en tur i skogen vet jeg ikke ennå, men ut skal jeg hvertfall.

Det har ikke vært så mye energi i kroppen de siste par dagene, men det er sånn kroppen min fungerer. Når jeg er ute blant folk så bruker jeg veldig mye energi og så må jeg hjem og samle krefter igjen. Sånn har det alltid vært og derfor liker jeg meg best hjemme, men det er jo koselig å snakke med noen og dra litt ut også. Bare jeg får tid til å slappe av etter en sånn dag. Og det har jeg jo gjort nå. Så da er jeg klar for et nytt eventyr. Noe som faktisk ikke er så lenge til. Vi skal nemlig på en om ikke så alt for lenge. Da blir det en helg borte for å være med på en bursdag.

Med andre ord skjer det ting fremover. Forhåpentligvis vil det bli en liten video av reisen, men selve oppholdet blir det ikke noe filming. Selve reisen er flere timer lang så jeg tror nok jeg skal klare å få til en bra video av den turen uansett. Denne turen gleder jeg meg skikkelig til, men samtidig gruer jeg meg fordi jeg sliter såpass med angst. Så da får vi vel bare se hvordan dette går. Det eneste jeg kan gjøre er å puste med magen og tenke at dette kommer til å gå bra. Også får jeg bare ta den kampen med angsten om det skulle bli et problem.

Utenom den lange turen så er det ikke noe mer som er planlagt, men jeg håper vi får tatt noen få småturer. Vi har snakket om et par turer som ville vært veldig fint å dra på, men ingenting er satt ennå. Så I mellomtiden får jeg bare nyte mine koselige turer i skogen. Jeg lurer på om det er noe mer blåbær igjen. Kanskje det er det jeg skal gjøre i dag, en blåbærtur. Hvis det finnes noe blåbær å plukke da…

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg