Hva skjedde!?

I dag skulle jeg egentlig ha psykologtime, men jeg fikk aldri et pip fra psykologen og han kom aldri. Så jeg satt i 1 time og ventet. Jeg tenkte kanskje han hadde skrivd opp feil klokkeslett, men etter 1 time skjønte jeg at han ikke kom til å dukke opp. Ingen sms eller telefon om at han ikke kom. Dette syns jeg er veldig slitsomt og skuffende. Å vente på noen som ikke kommer høres kanskje ikke så slitsomt ut for mange, men for meg betyr det konstant vondt i magen. Kroppen min spenner seg og jeg blir så utslitt at jeg ikke har fått gjort noe i hele dag.

Dette systemet som er for psykisk syke i dag fungerer veldig dårlig og skjønner mer og mer hvorfor så mange ikke holder ut ventetiden og alt dette. Frem til nå har jeg blitt glemt og mistet ut av systemet. Hva blir det neste? Hvor skal dette ende? Jeg vet ikke med dere, men jeg syns dette systemet er på bunn og det hjelper ikke mange slik de oppfører seg mot de som trenger hjelp.

Ting ville selvfølgelig vært mye enklere om jeg bare kunne tatt en telefon ned til dem, men det er jo en av grunnene til at jeg går til psykolog. Det er mye angst som styrer livet mitt og en telefonsamtale er ikke noe jeg klarer med mindre de ringer meg og jeg er nødt til å ta den. Som regel legger jeg på når jeg ikke vet hvem det er eller angsten begynner å slå ut. Så jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg ble glemt i dag, men det ble hvertfall ikke noe psykologtime i dag. Noe som gjør denne dagen litt ekstra vanskelig.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

8 kommentarer
    1. Du er nesten nødt til å stå på litt selv også. Jeg sier ikke at det er riktig eller at det er sånn det burde være, men det er sånn det er. Og hvis ikke kommunens tilbud fungerer tilfredsstillende må du få en time hos fastlege for å høre om andre alternativer.

      1. Jeg har allerede vært innom DPS og de behandlet meg som om jeg var på et samlebånd. Selv har jeg gjort masse for å bli bedre, men det er desverre ikke sånn det fungerer. Så jeg må ha proffesjonell hjelp. Når den svikter så er det ikke så mye å gjøre. Fastlegen min har jeg snakket med og vi har gått igjennom hvilken hjelp det faktisk finnes. Så det er ikke så lett…

        1. Jeg mente ikke at du skal stå på selv for å “bli frisk”, men du må stå på selv for å få hjelp.

    2. Leit at ting ikke fungerer og at du måtte vente så lenge. Håper alt ordner seg. Det er mange med meg som heier på deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg