Hva er i boksen?

Reklame | Lyko

Jeg har fått en pakke i posten..for nå har jeg lyst til å farge håret mitt igjen. Ikke bare fordi fargen har bleknet, men fordi håret mitt har vokst så utrolig fort. Så jeg tenkte jeg kunne vise dere hva jeg har kjøpt. Og hvis du har lyst til å kjøpe det samme så kan du bare klikke på bildet, på det produktet og så kommer du direkte til produktet.

 

Over her kan dere se alt jeg handlet. Ny sjampo og balsam fra Camilla pihl. Dette merket er det eneste jeg bruker til håret mitt. Jeg elsker det fordi dem virkelig tar vare på håret mitt. Ikke bare det, men håret blir silkemykt og glansfullt. Så disse er jeg veldig fornøyd med.

Og så er det jo all hårfargen jeg har kjøpt inn. Først skal jeg bleke det stakkars håret mitt. Fordi før jeg kan bruke noen av disse fargene så må jo den gamle fargen ut. Forhåpentligvis blir det bra. For jeg skal bleke det jeg farget svart også, for så å farge det med den blå. Det jeg håper på er jo da å få en slags blåsvart farge, men vi får se. Og så skal den grønne i det håret som engang var blått og lilla. Så dette blir veldig spennende. Håper i det minste den grønne vil komme godt frem i håret mitt.

Jeg kommer selvsagt tilbake og viser dere resultatet til slutt. Dette har jeg ventet på å gjøre en stund, så jeg tror jeg bare skal sette i gang. For jeg er skikkelig gira nå! Og som sagt, om du vil kjøpe noen av produktene jeg har handlet så klikker du bare på bildet av det ovenfor. Noe jeg virkelig kan anbefale er de fra Camilla Pihl (lysebrun tube).

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg