Husarbeid og kjærestetid

Fredag. Ja, hva skal man si? Det føles egentlig helt uvirkelig hvordan dagen har vært. Med klesvask, oppvask, tur med samboeren og baking. Vi har til og med fått tid til å spille en god del UNO sammen. Jeg syns det er så fint å få litt tid sammen når det har vært sykdom og alt sånt. Endelig kan vi kose oss og finne på litt igjen. Og for øyeblikket venter vi på et brettspill som egentlig skulle ha kommet før påske, men så var det noe surr med adressen på pakken så da må vi vente litt ekstra. Jeg bare gleder meg til vi kan begynne å spille det. Jeg skal vise dere spillet når vi har fått det, men i påsken ble det vist ikke. Men vi har da fått gjort noe koselig i påsken da. Også alt det fornuftige jeg har fått gjort.

Det har vært en ganske bra dag i dag egentlig. Mørket ligger der og lurer hele tiden, men dette er faktisk den beste dagen på lenge. Jeg har hatt så utrolig mye energi. Det er nesten så jeg ikke tror på det. Også blir jeg helt utslitt og da vet jeg at det er virkelighet og ikke fantasi.

Lørdag og påskeaften. Jeg har egentlig ikke satt noen planer for dagen. Jeg har ikke engang planlagt noe middag. Nå har jeg lagt meg godt til rette i senga så det som skjer i dag det skjer. Kanskje jeg skal vaske og rydde kjøkkenet nå som all oppvasken er tatt. Eller så blir det vel en liten tur på meg. Det var snakk om at samboeren skulle i butikken så da blir jeg med slik som forrige gang også går jeg alene hjem igjen. Men før noe som helst annet så skal jeg få meg litt søvn. Det trengs nå kjenner jeg. Hvertfall hvis jeg skal gå hjem alene. Det krever en del energi å sette seg selv utenfor komfortsonen.

Eller så går nå dagene ganske greit her hjemme. Jeg føler meg som sagt litt bedre og energien er tilbake etter mange måneder hvor jeg nesten har levd uten. Jeg har en mye bedre periode. Hva det kommer av er jeg ikke helt sikker på. Det kan være den friske luften eller naturen, kanskje sola eller generelt det å kunne komme seg ut. Eller så er det bare det at vi går inn i lysere og varmere tider. Kroppen min stivner ikke så fort og jeg har ikke like vondt lengre. Det føles hvertfall utrolig godt å kunne være til nytte og gjøre det fint her igjen.

2 kommentarer
    1. Så godt å høre at du har det bedre Cathrine,det kommer med våren😂 Du får begynne å sverme mere rundt Michael så kommer hans form til å bli bedre også.Ha en fortsatt fin Påske aften kos dere sammen goklem fra meg.😁😂 Da jeg var ung så het det at vi var Vårkåte.😶🙄😂🤣👍Ha en koselig kveld🙄🙄💞

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg