Humle på besøk

Jeg hadde jo helt glemt å ta opp middag til i dag så 0vi tok liksågodt å bestilte mat i stedenfor. Jeg har hvertfall tatt opp middag til i morgen. Vi kan jo ikke kjøpe mat hele tiden. Nå har vi jo nettopp handlet inn masse mat. Frysern er jo full av god mat så da må det jo også brukes.

Men i dag ble det altså til at vi bestilte middagen. Nå er jeg ganske lei av fastfood så jeg hadde lyst til å prøve noe annet fra menyen. Og jeg er så glad for at jeg gjorde det.

I dag ble det kylling på menyen. På bildene over ser dere kyllingspyd og grillet halv kylling. Det var veldig godt, men det er ikke så mye jeg orker så heldigvis for meg så har jeg et mannfolk med matlyst. Det er veldig kjekt for jeg er ikke en storspiser. Faktisk veldig sjeldent at jeg klarer å spise opp en hel rett. Når man er hjemme så kan man jo ta på det man vet at man klarer å spise. Vel, det er faktisk ikke alltid jeg klarer det engang. Poenget mitt er at det er alt for mye mat i en porsjon til lille meg. Maten var utrolig god da. Også var det faktisk veldig deilig å slippe og lage middag også.

Og mens jeg sitter å skriver dette blogginnlegget så flyr det en gigantisk humle inn i stua og bort til kjøkkenvinduet. Så ja, ikke la døra stå åpen når man sitter og konsentrerer seg om bloggingen. Faktisk er det ikke lurt å ha døra åpen uansett. Alle mulige kryp kan komme inn og jeg har ikke veldig lyst på en bille eller edderkopp i senga. Hvertfall ikke ei humle på størrelse med ei spiseskje! Heldigvis hjalp samboeren min meg med å gå han trygt ut igjen igjennom vinduet. Jeg er bare glad det ikke var en veps. Jeg er så sykt redd for veps. De klikker jo i vinkel uten grunn og de flyr jo etter deg om du flykter fra dem. Psykopater.

Vel, noen innlegg blir plutselig litt mer spennende. Jeg skulle skrive om mat og endte opp med et humlebesøk. Livet er full av overraskelser. Ikke engang jeg så den komme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg