Housetour: Outdoors

Det er ikke veldig mye julepynt ute. Hadde det vært opp til meg og ikke lommeboka, så ville jeg hatt et skikkelig amerikansk julehus. Men man må bare gjøre det beste ut av det man har. Så vi har pyntet litt ute. Og så skal jeg vise dere hvor utrolig fint det er rundt her med snøen og den fine utsikten. I tillegg kommer jeg heller ikke til å legge ut bilde på dagtid fordi det syns ikke i det hele tatt. Så la oss se hvor fint huset er på kvelden.

Som sagt er det veldig lite utenfor huset, men innendørs er det mye julepynt. Så kanskje det er på tide å spare opp litt utendørs julepynt i årene fremover?

Men noe som ikke trenger noe julepynt, men bare snø, så er det den flotte naturen vi er så heldig å ha rundt oss her. Den kan vi jo ta en titt på nå.

Det siste bildet er tatt 18. Desember. De andre bildene ble tatt når snøen nesten nettopp hadde kommet ned. Desverre har det kommet varmere vær. Forhåpentligvis kom det flotte vinterlandskapet tilbake til jul, men da var ikke jeg i Norge. Jeg feirer jul og nyttår i Sverige.

Ikke gå glipp av ting som kommer på bloggen. Følg bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Følg med på storyene mine (de små bildene øverst på Instagram) for masse innhold. Har du gått glipp av noe? Sjekk høydepunktene mine på profilen min.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg