Housetour: hallway, stairs and bathroom

Det tok litt tid, men jeg ble endelig ferdig med trappa og sånt. Så nå kan vi ta en titt på hvordan det ser ut. Jeg hadde lyst til å gjøre litt ekstra ut av trappa i år og fant mye inspirasjon på pintrest. Så fikk jeg tak i veldig mye billig på Temu og kjempe billige girlandere på Rusta. Til slutt ble alt satt sammen og resultatet får du her.

Gangen nede: det aller meste hadde jeg fra før. Jeg kjøpte kun det store isfjellet på salg på Nille. Jeg fikk også den største isbjørnen til bursdagen min (det fine ved å ha bursdag i november er at man kan ønske seg julepynt). Og den isbjørnen er faktisk noe jeg selv har sett på, men ikke ønsket meg av noen. Men vet man ikke hva man skal kjøpe til meg, er det veldig kjekt å kjøpe julepynt. For det får jeg aldri nok av.

Altså hvor fin er ikke denne? Jeg elsker den! Realistiske figurer uten nisseluer er det aller fineste! Bare synd den ikke kan stå fremme hele året. Men den vil bli savnet og jeg kommer til å glede meg til å sette den frem hvert eneste år.

Trappa: Dette er et prosjekt jeg virkleig har elsket å holde på med. Jeg har kjøpt litt og litt etterhvert som jeg har fått inn penger, så det har tatt en stund å bli ferdig med. Noe har jeg funnet i hobbytingene jeg har til jul og annet som har ligget i julepynten. Det har stått halvferdig ganske lenge, men 10. Desember var det endelig ferdig. Noen ting kom på plass 12. Desember, men nå er hvertfall hele trappa og vinduet i trappa pyntet og klart til jul. Ikke et minutt for tidlig. Faktisk alt for sent etter min mening, men nå har jeg all pynten og får hvertfall pyntet opp mye tidligere neste år.

Men fingeren min på bildet, gjemmer vi rotet. Her har jeg egentlig lyst til å ha et veldig smalt og høyt juletre eller noe sånt til neste år, men det får bli et prosjekt/utgift for neste år. Akkurat nå står det ei kasse og noen lokk jeg har brukt til plantene mine i år. Så vi ignorer det og går videre til resten av trappa.

Når jeg fant ut at jeg faktisk kan få pyntet opp i det lille vinduet i trappa, så ble jeg ganske gira. Her må det jo fylles opp. Så det ble en del endringer i stua (som dere kan se på Instagram, men mer om det i slutten av innlegget).

Gangen oppe: jeg hadde ganske lang lyslenke til trappa og måtte være ganske kreativ med resten av lengden. Det får dere se her opp. Men la oss først ta en titt på den lille benken.

Ja, her kan dere altså se at jeg har vært kreativ med resten av lyslenka. Og nå har jeg bare lyst på enda flere lenker. For hvor fint ville det ikke vært å ha lyslenke rundt vinduet også? Enda en ting som står på ønskelista mi til neste jul. Heldigvis er Temu veldig greie på prisene der. Jeg må bare måle hvor lang jeg trenger, sånn at jeg ikke ender opp med alt for lang lyslenke der også.

Badet: Her har jeg gjort minimalt av pynting, men jeg syntes det hvertfall trengte litt. Jeg hadde noen flere snøfnugg igjen, etter å ha klistret det på så å si alle vinduer i hele huset. Bilder av dette ligger på Instagram høydepunkter, om du ikke fikk sett storyen min. Men ja, de snøfnuggene ble også satt på speilet på badet. Jeg har jo også fått verdens søteste håndsåpe av dama mi. Så han står også der. Ble ganske koselig på badet selvom det ikke er plass til så mye pynting.

Jeg kommer med litt bilder av hvordan det ser ute og utsikten. Det vil bli naturbilder fra hagen og alt sånt. For det er ikke mye julepynting ute, men jeg tenker allikevel at dere skal få se det lille jeg har. Også et par bilder av vinduene, hvordan det ser ut med all julepynten der osv. Så ikke gå glipp av det. I tillegg kommer jo et eget innlegg for juletreet! Følg bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Har du gått glipp av noe så ligger alt på profilen min under høydepunkter. Jeg har både christmas og kalender (pakkekalender fra dama mi). Så du finner alt der. Jeg legger også ut veldig mye koselig innhold på storyen min (de små bildene du får opp øverst på Instagram). Så det er absolutt verdt å følge meg der også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg