House tour: Livingroom

Det som er så utrolig deilig med å ha et hus for seg selv, er at man kan pynte akkurat hvordan man vil. Jeg får jo gjøre som jeg vil selvlm jeg bor med venninna mi. Heldigvis er vi ganske like og liker alt som er spooky og gothic når det kommer til dekorasjoner. Så i år har jeg virkelig tatt spooky season et hakk videre. Og i dag skal dere få se hvordan jeg har dekorert stua. Her kommer et skikkelig bildedryss fra stua.

Jeg er så utrolig fornøyd med hvordan det har blitt i stua og jeg kan nesten ikke vente med å vise dere resten av huset. Jeg tenkte å dele det opp i 3 deler. Så hold deg her for resten av huset. Dere skal få se både kjøkkenet, gangen og soverommet. Ikke gå glipp av alt dette. Følg bloggen på Facebook HER og følg med på spooky season hjemme hos meg og alt det morsomme vi har planlagt. Du kan også få mye mer innhold på Instagram HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg