House tour: Kitchen & Hallway

Dere har sett stua ferdig dekorert. Så nå er det på tide å vise dere kjøkkenet, trappa og gangen oppe og nede. For nå står det klart og jeg elsker hvordan det har blitt. Nå skal ikke jeg være hjemme så veldig mye fremover, men jeg skal virkelig nyte de dagene jeg er hjemme. Så la oss fortsette denne runden rundt i huset.

Gangen oppe:

Vi begynner med gangen oppe. Det var den jeg pyntet først. Grunnen til det er fordi jeg er mest oppe og jeg ville derfor at det skulle være pyntet der, sånn at jeg kan nyte spooky season mest mulig. Og dette er virkelig et område jeg elsker! Det ble virkleig så fint! Absolutt min vibe.

Er ikke det skjelettet kult? Jeg fikk tak i 3 slike. Du har sett det ene som sitter nedi heksegryta nede i stua. Jeg satt denne på rekkverket til trappa og jeg syns det ble så morsomt. Den passer helt perfekt. Syns du ikke?

Trappa: 

Her var jeg ikke helt sikker på hva jeg skulle gjøre. Det er et såpass lite sted å dekorere, men samtidig burde man ha litt størrelse på tingene som står der. Ellers syns jeg de blir litt borte. Man legger ikke merke til det om det er for smått. Så jeg syns det jeg har satt opp her ble ganske bra.

Det ser litt ut som at det er edderkoppen som har lagd et nett, noe som gjør det ekstra tøft. Altså disse svarte greiene jeg bruker får man virkelig ikke nok av. De passer overalt og gir virkelig det ekstra løftet når man skal pynte til spooky season. I tillegg er dem kjempe billige på wish. Om man er forsiktig med dem så holder dem også i mange år.

Kjøkkenet:

Her ville jeg ikke pynte alt for mye. For vi bruker det meste av plassen til å lage mat eller pbake på. Så det var greit å gjøre det litt minimalt. Hodet mitt går ikke helt med minimalt, men jeg klarte å holde meg til en grei mengde hvertfall.

I tillegg er det ikke bare dekor, men også oppbevaring. Så jeg fikk brukt plassen samtidig som jeg fikk pyntet. Noe jeg egentlig syns var ganske genialt!

Det var ikke noe vits å vise den andre siden av kjøkkenet, for der har jeg ikke pyntet noe. Hvis jeg skulle hatt noe der så ville det vært noe praktisk, men da hadde jeg nok brukt det året rundt.

Gangen nede:

Her måtte jeg være litt ekstra kreativ. For jeg ville ha noe av den “duken” oppover veggen, men jeg ville ikke begynne å spikre eller noe sånt. Så jeg tok 2 blomsterpinner og satt på hver side. Da fikk jeg også litt høyde på pyntingen, noe det trengte.

Jeg la også lys under “duken” og når man setter på det så ble det ganske kult. Jeg kommer til å filme det og legge det på storyen på Instagram. For dem som ønsker å se hvordan det ser ut her når alt er tent, kan følge meg på Instagram HER. Husk også å følge bloggen på Facebook HER så du ikke går glipp av hvordan det ser ut på soverommet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg