House tour: Bedroom

Før vi begynner på turen inne på soverommet, ville jeg fortelle dere at jeg valgte å ikke ha så mye av halloween dekorasjonene her. Jeg ville bruke mest mulig i stua osv. der vi alle kan se det. Så det er ikke lagt så mye inn i pynting her, men det kan jo være gøy å ta en titt inne på soverommet mitt allikevel. For noe spooky pynt er det jo. Så la oss kikke litt rundt og se hvordan det ble.

En fin, liten detalj er jo denne keramikk beholderen. Den er formet som en kiste og inneholder de få tingene som jeg bruker så å si daglig. Den rosa foran er lipmask, den hvite er fuktighetskrem, så har jeg strikker på siden. Parfymen jeg bruker mest står bak dem, så har jeg deodoranten min. På siden, helt bakerst står bodymist og olje fra Rituals. Resten av tingene mine som jeg ikke bruker hele tiden, ligger i en av skuffene under der. Men jeg føler det er greit å ha noe av det jeg faktisk bruker mye oppi denne kista.

Selvfølgelig må jeg ha tvättbjörnen og genseren til dama mi. Dere aner ikke hvor vanskelig det er å sove uten henne. Jeg sover så dårlig. Men med genseren hennes i senga så blir det litt bedre.

Og det er altså soverommet mitt. Håper dere har syntes det har vært moro å bli med på mine house tour innlegg. Husk å følge bloggen på Facebook HER for flere innlegg med interiør. Vi er ennå ikke ferdige. Dere skal også få se hvordan det er når solen går ned og levende lys blir tent. Da blir det ekstra spooky stemning her. Du kan også se mye mer på Instagram HER. Sjekk ut storyene mine for mye mer. Og har du gått glipp av noe interiørinnhold, kan du sjekke høydepunktene på profilen min. Alt sånt ligger under interiør.

2 kommentarer
    1. Masse lekre og fine ting du har her. Fine farger og fine seng du har. Jeg skjønner deg godt – aldri moro og sovne alene. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg