Høststemning i stua

De siste dagene har vært veldig tøffe. Da er det bra at jeg har fått pyntet til spooky season og kan nyte den koselige, spooky høst viben her hjemme. Og det er ekstra høststemning i dag. Ute er det nemlig gråvær og det betyr at jeg kan krabbe under dyna og tenne levende lys. De siste par dagene har jeg ligget en del på sofaen og gjort nettopp dette. Og selvom jeg ikke føler meg så bra er det allikevel litt koseligere med levende lys og høststemning i stua.

Ja, som dere kan se på bildet over så er det veldig koselig her hjemme. Og selvfølgelig skal dere få se resten av huset. Jeg har jo pyntet litt overalt, men jeg skulle ønske jeg hadde mer. Da mener jeg ikke nødvendigvis dekor, men ting som puter, pledd, kjøkkenhåndkle, såpe til badet osv. Derfor håper jeg at butikkene kan komme med noe mer i år enn det de hadde i fjor. Men la oss se hvordan det ser ut nå.

Dette er altså stua. Som dere ser så har jeg mye større plass enn der jeg bodde før. Stua er jo like stor som hele leiligheten jeg bodde i før. Så jeg har jo utrolig mye plass å pynte. Og dette er noe jeg har hatt det utrolig moro med.

Dette er jo bare stua. Jeg har jo fortsatt mye annet å vise dere. Så la oss bare komme oss videre til kjøkkenet.

Og som sagt har jeg ikke så mye å pynte opp med, men det ble hvertfall en liten krok. Når jeg skal shoppe til halloween så skal jeg se om jeg kan finne noe til kjøkkenet bl.a fordi innpå her er det ikke veldig halloweenstemning desverre.

Badet er heller ikke så veldig spennende, men jeg har hvertfall prøvd å gjøre det beste ut av det. Jeg savner noen halloween håndklær og en såpedispenser, men hvem vet. Kanskje jeg finner noe i år.

I gangen har jeg også bare latt det være enkelt. Og i den kurven på det øverste bildet tenkte jeg å legge godteri når 31. Oktober nærmer seg. Så hvis det kommer noen som går knask eller knep, har vi godteriet klart. For godteri må man jo ha.

Og helt til slutt har vi banken på soverommet mitt. Maleriet har jeg malt selv. Akkurat som maleriet i stua. Jeg valgte witchy tema på soverommet fordi det meste av pynten allerede stod på soverommet. Og da fikk jeg jo muligheten til å ha maleriet fremme. Det har jo stått bortgjemt bak sofaen i stua. Så nå var det på tide å ta det frem.

Nå er hele huset pyntet til spooky season. Selvfølgelig håper jeg å finne noe nytt i butikkene i år, men vi får se hva som skjer. Om det fins noe annet enn pynteting så kommer jeg hvertfall til å kjøpe det. Og hvis du vet om et sted som selger puter eller pledd med spøkelser, flaggermus eller gresskar så fortell meg gjerne i kommentarfeltet.

4 kommentarer
    1. Du verden så flink du er – dyktig du som lager slike bilder. Fin leilighet du har med mase marger om mønster. Liker masse farger og mønstre godt selv. Masse fine puter man kan få tak i. Ha en fin kveld.

    2. Du er jo helt i rute til Halloween🖤🧡🎃 Herlig🧡👍🎃 Nå er det bare å glede seg framover. Jeg har begynt så smått jeg også.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg