Holder meg opptatt

Som dere vet så har jeg slappet av en del de siste dagene. Hovedgrunnen har jo vært at jeg skal lade opp til denne lange kjøreturen for å levere julegaver, men så har jeg vært så utmattet at jeg har måttet sove mye og egentlig ikke hatt noe energi til noe som helst. Akkurat nå føler jeg meg mye bedre, men så har jeg også sovet i ganske mange timer de siste døgnet. Så i dag fikk jeg endelig kommet meg opp av sofaen, men jeg tørr ikke gjøre for mye. Jeg er ganske forsiktig etter slike perioder som jeg har hatt nå.

Det jeg har gjort nå i natt er å lage meg litt middag og vanne alle planter og blomster. Og det var på tide (både mat til meg og vann til plantene). Så nå har jeg hatt physalisplantene stående i vann en stund for å trekke godt inn. Særlig den største planten som nå har begynt å få knopper. Jeg har også holdt alle blomstene mine under springen slik at jorden ble fuktig helt igjennom, men sånn at dem også fikk rent godt av seg før jeg satt dem tilbake i pottene sine.

Utenom det så har jeg brukt natten til å se Blåfjell og Blåfjell 2 (filmene). Denne julen har jeg fått sett så utrolig mange julefilmer. Det er nesten vanskelig å tro at det er noen julefilmer igjen å se, men jeg har fortsatt begge reisen til julestjernen filmene, Klaus, alle alene hjemme filmene og Grinchen igjen å se. Sikkert enda flere, men det var de jeg kom på akkurat nå. Med andre ord har jeg mange flotte filmer å se frem til i dagene fremover.

Også prøver jeg å ta en dag av gangen, ikke tenke på alle disse nye corona greiene som alle hisser seg sånn opp for på sosiale medier. Jeg skjønner det er frustrerende at ting faller tilbake til slik det var og folk er redde for en ny nedstengning, men dette vil jeg helst ikke tenke på. Det er jul og er det noe jeg ikke har lyst til å gjøre så er det å gå rundt og bekymre meg for hva som kan skje. En dag av gangen også får vi bare håpe at ting kommer under kontroll igjen. Jeg har nok problemer. Så jeg tar bare på meg maske når jeg skal i butikken og tar en dag av gangen.

Den tiden jeg er våken bruker jeg på filmer, serier og planlegging for oppskrifter jeg har lyst til å prøve ut for neste år. Så det er mye gøy å holde hodet opptatt med for tiden. Også jobber jeg både med Instagram, Youtube, TikTok og bloggen. Har jeg egentlig tid til å tenke på corona og bekymre meg for det? Nei, jeg tror faktisk ikke det.

I dag kommer det ut en ny oppskrift på bloggen og på youtube kommer det en ny video. Så det er mye som skjer i dag. Hvis du ikke vil gå glipp av videoene som kommer ut på youtube så anbefaler jeg deg å abonnere (gratis) på youtubekanalen min. Da får du varsel hver gang jeg legger ut videoer og du hjelper også meg med å nå min drøm. Link til kanalen min finner du under her. Der ligger det også mange fine julevideoer og mange flere kommer de 2 neste ukene. Så får vi se hva annet spennende jeg kommer med videre.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg