Hodepine og verkinger i ledd

Gårsdagen ble virkelig ikke bra. Jeg hadde så vondt i hodet og kroppen verket. Og hvorfor gjorde den det? Jo, fordi jeg spiste godteri. Sukker har altså vært et av problemene til smertene i kroppen. For de dagene hvor jeg ikke har rørt godteri så har jeg vært ganske fin i kroppen. Så fort jeg spiste godteri så begynte kroppen å verke og jeg fikk skikkelig vondt i hodet. Selvfølgelig har jeg skikkelig hodepine i dag også. Så gjett hvem som er ekstra motivert til å kutte ut godteri. Jepp, det er meg. Så heretter blir det minimalt med godteri. Jeg har veldig lite lyst til å ha det sånn hver helg bare fordi jeg vil ha godteri.

Fra nå av skal jeg drikke vann og heller kose meg med god mat. For hvis det er noe jeg ikke orker så er det å føle meg sånn. Hvis det å kutte ut godteri kan hjelpe meg å ikke ha det sånn så sier kjør på! For akkurat nå vil jeg bare gå å legge meg igjen. Det verste jeg vet er å ha hodepine. Å ha verkinger i leddene i tillegg gjør meg sprø. Så da blir det å ligge her til hodepinen roer seg. Ikke så veldig mye annet å gjøre.

Nå hadde jeg ikke akkurat så store planer for dagen, men det går jo utover bloggen min når jeg har det sånn som dette. I går klarte jeg jo ikke blogge på kvelden fordi jeg hadde så vondt. Det syns jeg er veldig kjipt. Forhåpentligvis vil det bli bedre  nå som jeg ikke skal spise noe godteri på en stund og hvis jeg skal spise det så blir det minimalt. Jeg skulle gjerne ha kuttet det helt ut, men det er veldig vanskelig når man har vært avhengig av det så lenge.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg