Hobbydag i morgen?

Dagen i dag har ikke blitt så bra som jeg håpet, men jeg har da fått gjort litt. Jeg begynte jo dagen med litt frukt eller mer et fruktfat egentlig. Noe måtte jeg jo få i meg. Så jeg spiste både jordbær, moreller og vannmelon. Det var kjempegodt og utrolig fint å se på også. Bare se så fint fatet med frukten var. Om ikke dette frister så gjør ingenting.

Etter en skikkelig nydelig frokost så fikk jeg vasket opp fra gårsdagens middag. Jeg lagde også middag når samboeren min tok hjem fra jobb. I dag ble det noe helt enkelt, pølse og potetmos. Enkelt, men også veldig godt. Så vi satt sammen i stua og så på en episode med Lucifer. Og etter det så var det en liten tur i butikken for å handle inn litt middager for dagene fremover. De står på kjøkkenbenken, men snart skal jeg dele dem i porsjoner og få det i frysern. Jeg trengte bare 5 minutter på sofaen først. Kroppen min er litt sliten og jeg har ingen planer om å gjøre det verre.

Det var altså dagen min så langt. Resten av dagen eller kvelden skal jeg tilbringe i sofaen. Slappe av? Nei, jeg tenkte det var på tide å jobbe litt. Etter det så blir det kanskje en film. Nå er det lenge siden jeg har sett en skrekkfilm og jeg har veldig lyst til å se en. Også har jeg ennå ikke kommet i gang med Ringu filmene som jeg egentlig skulle se for flere måneder siden. Kanskje jeg endelig kan få begynt nå.

I morgen kommer det til å bli en helt annerledes dag fordi da er ikke samboeren min på jobb. Noen er så heldig at de har langhelg. Det betyr jo egentlig at jeg har mindre ting jeg “kan” gjøre. For jeg liker å gjøre ting når jeg er alene hjemme. F.eks å gjøre rent. Det er jo ikke like gøy når andre er hjemme. Så da får jeg heller finne på noe annet. Hvis været blir bedre kan jeg gå en tur, men jeg tviler. Hvor ofte har vi liksom fint vær rundt 17. Mai? Jeg holder hvertfall ikke pusten frem til det lysner her. I steden kan jeg kanskje finne på noe helt annet, som å ta frem hobbysakene. Hobby er gøy når det er grått og trist ute.

Har du en hobby?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg