Hobbydag

Det er jobb og hobby som står på dagsplanen, men akkurat nå kjente jeg at jeg trengte en liten pause. Greit å ikke slite seg helt ut for dagen er jo langt fra også. Så jeg tar en liten pause fra maling, som jeg nå har holdt på med en god stund. Dette nye prosjektet kommer jeg til å vise dere når spooky season starter, men frem til da får det bli en liten hemmelighet.

Moro er det hvertfall. Nå har det ikke blitt så mye maling eller hobby generelt, men tiden er jo inne nå for å begynne igjen. Det er jo mye dårlig vær fremover så da er det jo ekstra koselig å male. Også er maleriet av en av mine favoritt halloweenfilmer så da er det jo ekstra gøy. Ikke så lett å male, men om dette blir bra så har jeg jo nøyaktig det bildet jeg har hatt lyst på en god stund nå og det er jo veldig moro da.

Nå blir det som sagt en liten pause. For jeg vet at hvis jeg sitter for lenge med maleriet så blir det ikke så bra. OG disse karakterene jeg maler må jo tørke. Så jeg har fått malt bakgrunnen og 1 karakter. Nå må det tørke helt før jeg kan starte på en ny karakter. Til sammen skal det være 7 karakterer og så skal jeg prøve å male noen gresskar foran der igjen. Så ja, dette kommer nok til å ta noen timer. Og jeg har allerede enda et maleri jeg har lyst til å gjøre etter dette. Fra en film som også er en av mine absolutt favorittfilmer til halloween. Så da blir det forhåpentligvis masse spennende hobby innhold til bloggen også. Jeg har hvertfall nok av lerret og maling nå til å male masse fint.

Som jeg har sagt mange ganger før så er jeg helt ny med denne hobbyen, men det er jo allikevel veldig gøy og jeg føler at jeg er god til å få frem detaljer. Selvom teknikkene ikke akkurat er så veldig proft så er det hvertfall en veldig god start. Så får jeg bare øve og lære meg masse underveis. For man er jo ikke ekspert med en gang man begynner og maling er så annerledes fra tegning, som er den hobbyen jeg har hatt siden jeg var lita.

Forandring fryder, sier dem. Og egentlig er jeg helt enig fordi jeg har funnet veldig mye glede i det å male. Så jeg gleder meg veldig til å vise dere maleriet når det er ferdig, men jeg kommer til å ta meg veldig god tid med dette. Jeg har så lyst til å få det bra, men først skal jeg slappe av litt.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg