Hjemmelagd pølsepizza og nye klær

Etter å ha tatt en pause på sofaen så fikk jeg lagd pizzaen og satt den inn i ovnen. Mens den stekte så fikk jeg hengt opp klesvasken og satt på en ny. Jeg har fått vasket opp det jeg brukte når jeg lagde pizzabunnen også. Så jeg har vært skikkelig effektiv i dag. Denne dagen har nesten gått i ett.

Når jeg og samboeren min hadde sittet i stua og spist pizza så begynte vi på en runde monopoly, men så begynte kampen og da måtte han jo inn for å fåmed seg Brann spille. Jeg syns også det er veldig spennende å sitte og se på fotballkamp, men i dag ble jeg heller ute i stua. Det bare føltes ikke ut som en fotballkampdag i dag. Kanskje neste gang. Han skal hvertfall få se på kampen så da ble det en pause i spillingen. Kanskje like greit for jeg vil egentlig bare slappe av nå. Egentlig vil jeg se på tv, men hvis jeg setter på netflix så går nettet så tregt. Vi har ikke noe Get eller canal digital i dette huset så alt blir jo på nettet. Det er ikke akkurat det beste nettet heller så da får jeg heller finne på noe annet.

Det er jo godt å bare slappe litt av også da. Nå som det har gått i ett så er det faktisk litt godt å ikke ha noe å gjøre. Jeg kan bare ligge her og slappe helt av. Ikke at jeg klarer å slappe helt av. I dag fikk jeg nemlig en melding at en pakke er på vei og at jeg snart får den. Jeg gleder meg sånn til å se hvordan de 2 tingene blir på meg. Jeg har kjøpt et belte og en kjole/shorte. Den kjolen er så utrolig fin på bildet så hvis den er like fin i virkeligheten så skal den få lov til å være med i kofferten eller kanskje jeg skal reise i den. Ja, hvis det ser bra ut på meg da.

Dette er ikke resten av den pakka jeg har snakket om fra utlandet, men denne kommer også fra utlandet. Jeg må si jeg er veldig fornøyd med hvor fort det kom og jeg kommer definnetivt til å handle fra den siden igjen. De har veldig mye fint, men det koster jo litt da. Klærne har ikke akkurat cubuspriser for å si det sånn, men for meg er det absolutt verdt det. Endelig har jeg funnet et par butikker jeg kan handle fra som har den stilen jeg liker. Med disse sidene så kan jeg faktisk kjøpe klær med mønster og motiver jeg syns er fint. For når det kommer til hoth klær så er ikke Norge veldig flinke til å ha slike butikker. Jeg savner de butikkene som faktisk solgte en del kule klær. Naughty Shadows, Dragens Hule og BodyMap hadde veldig mye tøft. Eneste kuleø butikkene som er igjen i Norge som jeg vet om er Outland, Neo Tokyo og Ragnaråkk. Den eneste som har goth klær er Ragnaråkk og det er veldig utvalg av størrelser der. Så da sitter jeg igjen med kun et alternativ og det er å kjøpe klær fra utlandet. Jeg syns jo det er veldig kjipt. Egentlig skulle jeg ønske at jeg kunne bruke mine penger på norske butikker, men når det kommer til klær er det faktisk ikke noen alternativer for meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg