Hjem til plantene mine

Enda en tur til Sverige er nå slutt og jeg må igjen vende nesa hjemover. Denne gangen har jeg faktisk ikke noe valg. For etter å ha vært her i litt over 2 uker så kjenner jeg at psyken min ikke klarer mer. Som betyr at jeg kommer til å bruke minst en uke for å komme tilbake til meg selv, men det har vært verdt det. Det er det alltid. Å få tid sammen med jenta mi er det eneste som betyr noe. Jeg står gjerne i en storm med psyken min for henne.

Og vi har hatt noen helt fantastiske dager sammen. Noen ikke så bra, men det velger jeg å ikke fokusere på. Og man finner alltid noe bra ved hver eneste dag, om man bare åpner øynene.

Dagene har gått til å se mange bra skrekkfilmer. Nå har vi sett alle Saw filmene, Paranormal Activity filmene, Us og mange flere. Vi har spist utrolig mye god mat og som dere ser på bildet over har vi til og med drukket kakao med marshmellows.

Et lite eksempel på noe av det vi spiste mens jeg var i Sverige. Pasta med 4 oster. Det må være en av mine absolutt favoritter fra denne gangen. Jeg har som regel ikke vært den som har prøvd så mye nytt, men etter at jeg ble sammen med henne så har jeg smakt mye godt. Og mer håper jeg det blir.

Men nå er altså eventyret over for denne gang. I kveld reiser jeg hjemover og på søndag kommer nok et grusomt farvel. Jeg hater å være fra henne, men sånn er det når man har et langfistanseforhold.

Noe jeg gleder meg veldig til er å komme hjem igjen til alle plantene mine. Jeg er veldig spent på om venninna mi har klart å holde liv i alle plantene. Det finner jeg hvertfall ut når jeg er hjemme igjen. Krysser fingrene for at det har gått bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg