Hjem, kjære hjem

Turen til Kristiansand var helt fantastisk, men jeg må jo si at det var litt godt å komme hjem også. Jeg endte jo opp med ganske vonde føtter og en sliten rygg. Det blir jo mye gåing når man er i dyreparken. Ja, faktisk stod det på klokka til samboeren min at vi hadde gått over 1 mil. Og for å komme til og fra rommet på hotellet så ble det en del trapper. Vi bodde jo i 5 etg. og jeg klarer ikke ta heisen. Så det ble en del trim, for å si det sånn.

Med så mye gåing og ting å se på er det godt å komme seg hjem til hverdagen igjen. Her kan jeg styre dagen litt mer som kroppen min orker. Så når vi kom hjem i går ble det å vanne plantene, se litt på tv, spise litt og så sovnet jeg.

Det var en plante som så ut til å trives veldig godt ute da og det var denne nydelige blomsten her.

I dag tenker jeg å ta det litt rolig, men det er jo mye man kan finne på selvom kroppen må slappe av. Derfor blir det en dag med jobbing. Også må jeg snart ut og vanne de plantene som står ute. De ropte etter vann i går, men de trenger nok litt mer i dag. Stakkars plantene. De hang ganske dramatisk med hodet da vi kom hjem. Så jeg vannet dem med en gang og når jeg kom ut på kvelden så var de allerede blitt mye bedre, men i denne varmen trenger de store tomatplantene mye vann.

Ja, så dagen i dag starter med vanning og så blir det jobbing med bloggen og youtube etter det. For jeg har jo en video som må redigeres også. Det gleder jeg meg skikkelig til. Og ikke minst gleder jeg meg til at dere får se videoen fra Kristiansand. Jeg trodde den kom til å bli veldig lang, men jeg fikk ikke filmet så mye som jeg håpet. Når man ikke går alene så er det ikke like lett å filme så mye som når man går en skogstur alene. Da kan jeg jo ta all den tiden jeg trenger uten å tenke på noen andre. Så det er jo noe jeg må bli bedre på. For det tar jo tid å filme til youtube. En ting jeg bare må jobbe med hvis jeg ønsker å lage fine videoer til youtube fra slike turer. Dette var jo første gang jeg filmet og hadde noen andre med, så det er jo klart at det blir litt annerledes. Særlig når man har bilder å ta i tillegg og gjerne vil nyte turen utenom også. Ikke at gubben klager, men ting tar jo litt tid når man må jobbe på ferie.

Men nå skal jeg hvertfall ta livet helt med ro. Også skal jeg se igjennom bildene fra turen og kose meg med litt jobb. Det blir nok kroppen min veldig glad for.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Bra at dere er fornøyd med ferien. Ja det blir gjerne mye gåing i ferien, men som regel er det satt ut benker hvor man kan hvile seg. Det er faktisk i en stor kiwibutikk her i byen at det er satt ut benker slik at man kan hvile litt. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg