Hjem, kjære hjem

Det er veldig fint å være litt ute blant andre mennesker. Veldig god følelse å kunne dra på besøk igjen etter denne corona-nedstengningen og alt sånn, men det er selvfølgelig veldig deilig å komme hjem også. Nå skal jeg bare slappe av foran tven og nyte noen timer her. Og selvfølgelig må jeg jo komme med en liten oppdatering på denne fine dagen. For det har jo vært en helt fantastisk dag.

Jeg har jo allerede fortalt litt, men etter å ha slappet litt av på verandaen så begynte jo moren til samboeren min å stelle i stand med litt mat. Det var så koselig. Hun hadde dekket på og ordnet det skikkelig fint. Maten smakte jo kjempe godt og vi hadde det veldig hyggelig. Etter maten hjalp samboeren min henne med noen tting.så timene gikk jo ganske fort.

Etter det så var hun så snill å gi meg malesaker som hun ikke brukte selv. Det ble jeg jo veldig glad for. Tusen takk for alt sammen, nok en gang. Jeg gleder meg skikkelig til å male på de store lerretene og alt sånn.

Og så var det på tide å dra. Med et lite stopp innom Freyborg, som samboeren min har noen minner fra. Der var det jo helt magisk, som dere kan se på bildene over. Jeg kunne jo ikke stoppe innom der uten å dra frem kameraet. Dere må jo også få se hvor fint det er der.

Når vi hadde brukt noen få minutter der så var begge veldig klare for å komme oss hjem. Og det var jo en ganske lang biltur hjem for hun er jo ikke akkurat naboen våres, for å si det sånn. Selvom jeg hadde gjort hva som helst for å bodd på en så nydelig plass som det hun gjør. Der var det rett og slett nydelig. Jeg elsker jo den plassen vi bor på nå, men der var det ekstra fint eller fint på en helt annen måte. Fordi her er det jo skog og flott natur, mens der er det hav og utsikt. Hadde jeg hatt muligheten så ville jeg bodd i nærheten av både skog og hav. For det er så vakkert begge deler.

På veien hjem så tok vi en liten omvei og det var så mye vakker natur å se på. Jeg er sikker på at humøret mitt løftet humøret til samboeren min. For jeg ble så glad for å se den utsikten vi kjørte igjennom. Bildet over ble tatt på den omveien og det var jo helt fantastisk flott. Så denne dagen her har virkelig løftet humøret mitt skyhøyt. Ikke bare har vi vært hos verdens herligste menneske, men vi har også fått oppleve en magisk utsikt. Jeg er så glad for at jeg klarte å komme meg opp og fikk blitt med i dag. For det var jeg faktisk ikke sikker på om jeg klarte i dag. Takk og lov at jeg pushet meg selv til å gå ut døra i dag.

Takk for en helt vidunderlig dag! Jeg er så glad i dere begge to.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg