Hjelp Elisabeth på Spleis

Dette er virkelig verdt å bruke å bloggen min på. For jeg var på instagram og klikket på Isabel Raad sin story. Hun forteller om ei dame på 40 år som har kreft og trenger deres hjelp. I Norge kan hun ikke bli frisk, men hvis hun kan samle inn nok penger så kan hun reise til utlandet og redde sitt eget liv. Alt hun vil er å leve sammen med datteren sin, familien og vennene sine.

Hun lagde en Spleis i håp om at hun kan redde sitt eget liv og jeg ber dere om å dele og hjelpe henne slik at hun kan bli frisk. Dem sier at hun har kun 4-5 år igjen å leve og det er ingen alder å gå bort. Det er alt for tidlig. Sammen kan vi hjelpe, sammen kan vi redde denne kvinnen sitt liv. Hvis du har noen kroner å gi så hver så snill å hjelp henne.

Hvis du trykker deg inn HER kan du være med å hjelpe henne. Du kan være med å redde livet hennes. Dette er verdt å bruke noen kroner på og litt tid til å dele videre. Hver så snill å hjelp hvis du kan.

Jeg har delt på facebook og jeg bruker nå bloggen til å spre dette videre. Dette er en sak jeg gjerne vil bruke mine sosiale medier til. Jeg ønsker å dele mest mulig slik at vi kan hjelpe denne stakkars damen som nå har vært nødt til å tigge om penger for å redde sitt eget liv. Det er så trist at det koster så mye for å bli frisk, men jeg håper og ønsker at sammen kan vi få det til. Jeg håper at hun kan få reise dit og bli frisk. Tenk om hun endelig kan slippe frykten for å ha så få år igjen. Tenk om hun endelig kan bli kvitt kreften og leve sammen med datteren i mange år til. Vi kan faktisk hjelpe henne til å få dette ønsket til å gå i oppfyllelse.

Det har allerede kommet inn masse penger og det er så fantastisk. Jeg blir veldig glad av å se så mange flotte mennesker som er villig til å hjelpe henne og jeg ber, håper og ønsker at hun vil få inn hver en krone for at hun skal bli frisk. Så hver så snill å gå inn og hjelp henne. Har du noen kroner så er det supert, hvis ikke kan du hvertfall dele denne spleisen videre på sosiale medier så flere kan få sett, flere kan hjelpe. Kom igjen, la oss stå sammen og redde et liv.

 

#kreft #spleis #reddeliv

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg