Henger veldig etter

Etter gårsdagens kamp for å få tomatplantene ute til å stå i en voldsom vind, har jeg klart å dra på meg en liten skade i korsryggen. Derfor har dagen i dag bestått av veldig lite aktivitet, men jeg har hvertfall fått vannet plantene ute og det er jo noe. Ellers har jeg sett på Gotham på Netflix. Samboeren min og jeg har også fått spilt litt UNO sammen nå, så da har jo denne dagen blitt fylt med noe. Også var det jo den telefonsamtalen som tok ganske mye av dagen. Både å grue seg til og faktisk det å gjennomføre. Det har også tømt meg for energi og det var jeg fullstendig klar over. Jeg viste at dagen i dag ville bli veldig slitsom og rolig, men noen ganger er det greit å ta det litt rolig. Hvertfall når man har skadet ryggen. Sånt går over, men da går nok planene om en tur i skogen før helgen ikke som planlagt. Heldigvis har jeg noe å lage video om uansett. For som sagt skal jeg jo bort og da blir det selvfølgelig en liten video.

Om ryggen tillater det så har jeg andre planer for morgendagen. For jeg mangler en oppskrift som kan gå ut på fredag. Så hvis jeg får roet ned og slappet av nok i ryggen i løpet av kvelden, blir det bakedag i morgen. Og jeg har en veldig spennende oppskrift jeg ønsker å teste ut. Da får jeg vel bare krysse fingrene og håpe på det beste. Som regel pleier det å gå over om jeg ikke utsetter ryggen for noe mer nå. Noe som skal gå ganske fint siden jeg allerede er ganske sliten etter denne dagen uansett. Pluss at jeg har veldig lyst til å bake så det er jo noe å tenke på hvis jeg plutselig skulle bli rastløs.

Resten av kvelden kommer jeg nok til å gjøre noen småting. Og med småting mener jeg så klart jobb. For det er mye jeg ligger langt bak med nå som angsten har vært såpass ille. Godt å bli kvitt de kiloene av skuldrene for denne gang. Så da tenker jeg at jeg skal jobbe masse disse par dagene fremover. For når vi drar så vet jeg ærlig talt ikke hvor mye tid jeg kommer til å ha til jobb. Jeg får jobbe litt her og der, for bloggen må jo oppdateres uansett om jeg er på ferie eller hjemme. Jobber man med sosiale medier osv. så er det ikke noe som heter ferie, hvertfall ikke for meg. Allikevel er det greit å kunne få en del jobb unnagjort FØR man reiser også. Og det tenkte jeg at jeg kunne begynne så smått med nå i kveld.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg