Hektisk jobbdag

Det er jobbdag i dag og jeg har veldig mye som skal gjøres. Først og fremst er det jo videoer som skal filmes i dag, men jeg har drevet å jobbet med bloggen nå først fordi samboeren min er hjemme. Han skal dra på korøving senere i dag og det er da jeg skal filme. Så jeg har ikke hele dagen til å filme til disse videoene, men forhåpentligvis er det nok tid til å få lagd hvertfall 2 videoer.

Ellers har jeg sittet å skrivd den oppskriften som skal ut på fredag. Jeg fikk nemlig lagd noe i går. Dette er noe jeg ikke har lagd før og derfor ikke har hatt noe oppskrift på bloggen fra før av. Så det blir forhåpentligvis veldig spennende for dere. I tillegg er det jo et par historier som må skrives. Vi har jo noen søndager igjen av oktober så jeg prøver å få skrivd et par av de i løpet av dagen også. Greit å ha slike ting klart i det minste og få gjort litt jobb nå når jeg faktisk orker. Det er faktisk ganske mye å ta tak i fremover og veldig mye jeg vil prøve å få ut på bloggen, så jeg skal sitte med jobb i hele dag. Enten det er skriving eller filming så går nok hele dagen i dag til jobb.

Etter å ha filmet alt jeg skal i dag så blir det å redigere alt sånn at alt er klart til fredag og tirsdag. Med andre ord blir det jobb fra morgen til kveld. Om kroppen orker skal jeg prøve å få bakt i løpet av kvelden også. Jeg føler jeg ligger etter med bakingen hele tiden. Det har ikke vært så lett å lage ting fordi jeg trenger den hyssingen jeg snakket om i går. Heldigvis har jeg fått svar på hvor jeg kan finne den. Som betyr at det ikke blir lenge før jeg kan dra for å kjøpe den og begynne på de tingene som faktisk er skikkelig stilige. Dette er jo det jeg har gledet meg aller mest til.

Med andre ord er det mye som skjer og mye jeg må få gjort i løpet av dagen i dag. Så da er det vel egentlig bare for meg å komme i gang med alt sammen. Eller fortsette bør jeg vel si. Jeg har jo faktisk gjort en god del arbeid allerede. Akkurat nå tar jeg en liten pause for å spise litt frokost, men så er det jobb igjen. Det høres kanskje rart ut at jeg spiser frokost så sent, men om du følger bloggen min så vet du allerede at jeg sliter med søvn og sover lenge om dagen. Jeg våkner ofte og i dag våknet jeg for så å poste den oppskriften, men utenom det var det rett tilbake på puta. Man kan vel si at jeg sover litt sånn inni mellom blogginnleggene og sånt. Helt grusom måte å leve på, men det er heldigvis bare halve året at søvnen min er så ille. Forhåpentligvis holder jeg meg våken frem til kvelden nå.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Har nettopp spist frokost nå jeg😊 Har vært oppe noen timer, men ikke så mange som “normale” folk. Sliter med nattesøvnen her også, så det meste går litt på halv tolv.
      Ha en fin jobbdag 😚

      1. Tusen takk😊❤ Så lenge man har en fin tid når man er våken så mener hvertfall jeg det er samme når på døgnet det er hihi. Håper selvfølgelig at nattesøvnen din blir bedre. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg