Heier på dere!

Var det noen som fikk med seg den helt sinnsyke premieren på Skal vi danse i går? Det tror jeg er den beste starten på det tv-programmet noen gang. Et så høyt nivå på flere av deltagerene. Jeg må si jeg gleder meg til å se hvor dette ender.

Og hvis vi skal gå inn på hvem jeg heier på av alle deltagerene i år så er det spesielt 3 personer jeg syntes gav de beste dansene. Anniken var utrolig flink og det løftet der hun holdt i beina sine og ble snurret var det beste ved hele dansen. Så elegant og vakkert. Jeg tror vi kommer til å se mange flotte danser fra henne i ukene fremover. Royane gav oss også litt av en dans.  Så vakkert og utrolig flotte bevegelser. Andre personen jeg tror kommer til å nå langt i programmet. Og sist, men ikke minst elsket jeg Joakim Kleven sin dans. Som ikke bare danset en helt fantastisk dans med mye innlevelse og gode dansetrinn, men han skrev også skal vi danse-historie som den første til å danse med samme kjønn. På tide at vi fikk dette inn også.

Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg begynte å grine av lykke når jeg så alle disse flotte dansene. Det var helt fantastisk å se så mange flinke mennesker. Man kan virkelig se at dem har lagt mye arbeid i disse dansene og trent helt sinnsykt masse. Så nå vil jeg bare si lykke til, kos dere masse og nyt hvert eneste sekund i denne fantastiske dansebobla. Sier hun og vet at ingen av dem noen gang kommer til å se dette innlegget, men det er uansett fint å kunne fortelle om mine tanker og hvor gøy det var for meg å se skal vi danse igjen. Nye fjes, nye danser og nye antrekk. Jeg kan nesten ikke vente. Altså, mine forventninger er så utrolig høye for neste sending, men jeg vet at disse jeg nevnte over kommer til å levere.

Også er det så fint å se at Joakim som har hatt en drøm om å få være med nå endelig kan krysse dette av på sin liste over ting han vil gjøre. Nå er det bare å vente og se når det er min tur. Neida, bare tuller, men en fun fact om meg er at jeg faktisk gikk på selskapsdans som liten og jeg vet hvor utrolig gøy det er. Synd det ikke varte lenge for det var noe jeg virkelig elsket. Tror faktisk ikke dem hadde råd til å fortsette. Det ville vært gøy å ta det opp igjen, men det blir vel bare med tanken.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg