Havnet i Nerdrum

Nå har jeg og samboeren min nettopp kommet hjem fra en sinnsykt koselig tur. Planen var egentlig å finne et sted der vi kunne sitte/gå langs vannet, men det fant vi ikke. Så det ble en liten tur bare for å kikke litt rundt. Til slutt endte vi opp i Nerdrum. Der var det veldig fint, men siden vi ikke er kjent der så var det veldig vanskelig å finne noe sted å parkere og eventuelt sitte for å spise noe. Så det ble bare en liten kjøretur for å se litt rundt. Og her er jeg litt lei meg for å ikke ha tatt med kameraet. For i sompen stod det en fugl jeg virkelig ikke kan navnet på, men det er ikke noe jeg har sett før i norsk natur. Den hadde lange bein og stort nebb. Ganske stor fugl og jeg syns det er så kjipt at jeg ikke fikk tatt noe bilde av den, men jeg håper at jeg en dag får øye på en slik fugl igjen. Det blir definitivt å ha med kameraet i veska/sekken fremover, uansett hvor vi skal.

Noe fikk vi tatt bilde av og dette huset syntes jeg var så stilig. Jeg digger sånne hus som ser falleferdig ut fordi det har en litt sånn ghost vibe ved seg. Om det er noen som bor der vet jeg ikke, men det var bare så tøft at jeg måtte ta et bilde. Og med det mener jeg at samboeren min stoppet bilen og tok et bilde. Fordi jeg hadde vært så smart at jeg dro hjemmefra med 15% strøm på mobilen. Ja, dere skjønner kanskje at dette var en veldig spontan tur. Absolutt ikke planlagt, men det var veldig koselig å komme seg litt ut. Selvom det bare var en liten tur så var det så koselig. Utsikten var nydelig og vi hadde det kjempe fint sammen. Jeg elsker å dra på kjøreturer, men spesielt med samboeren min fordi vi har det så fint sammen. Så jeg gleder meg til neste tur. Kanskje vi etterhvert kan få filmet til youtube også. Man vet aldri. Det hadde jo vært fint å kunne filme alle mulige turer så vi får se om det blir noen litt lengre turer og kanskje med et eller flere stoppesteder. Da blir det nok en video. Frem til da så får jeg prøve å huske og lade mobilen og ta med meg kameraet sånn at jeg kan få knipset masse bilder.

Så da ble det faktisk en veldig fin og spennende start på denne søndagen. Siden det ikke er lov å gjøre så veldig mye må man jo bruke kreativiteten og heller utforske steder ved å kjøre rundt. Det er jo veldig koselig og fint det også. Jeg har hvertfall ikke noe i mot å bruke søndagen min i en bil med så mye fint å se på. Hvertfall mye bedre det enn å sitte hjemme dag ut og dag inn.

Nå blir det å slappe av en stund før jeg skal begynne på dagens middag. Heldigvis er det en stund til, så da blir det youtube under pleddet. For i dag var det ikke veldig varmt i leiligheten. Faktisk så fryser jeg litt på føttene og da er det godt å krabbe inni pleddet.

Følg bloggen på facebook HER

4 kommentarer
    1. Høres ut som en fin søndag for dere. Alltid kos når man oppdager steder hvor man ikke har vært før. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg