Hatt en liten pause

I går slet jeg veldig med hodepine og det samme har jeg gjort i dag. Det har vært vanskelig for meg å få i meg nok mat, men jeg har prøvd så godt jeg kunne å få i meg litt. Når det fortsatte i dag så bestemte jeg meg for å ta en liten pause fra bloggen og fokusere på å bli bedre. Nå føler jeg meg mye bedre enn jeg gjorde i går og tidligere i dag. Jeg har tenkte mye på bloggen og jeg hadde virkelig lyst til å skrive, men jeg tror det å ta en liten pause var bra for meg.

Når jeg følte meg litt bedre så begynte jeg å lage middag. I går hadde jeg ikke sjans til å gjøre noe sånt så samboeren min hjalp meg masse slik at jeg fikk i meg både mat og vann. Jeg føler meg veldig heldig som har han, men jeg ble veldig glad da jeg endelig klarte å gjøre noe selv. Det verste jeg vet er å være nødt til å ligge rett ut og ikke orke noe. Jeg holdt på å svime av i går da jeg skulle på do. Det endte med at jeg måtte krabbe tilbake og dra meg opp i stolen. Gårsdagen var et mareritt, men heldigvis er jeg mye bedre i dag. Jeg klarte å lage pizza til middag og det er jo en stor forbedring. Forhåpentligvis er jeg helt bra i morgen og tilbake til maling eller hva det måtte være.

Så nå vet dere hvertfall hvorfor bloggen min har vært så stille. Jeg har brukt mye av dagen i dag (og i går også forsåvidt) til å sove. Når jeg ikke har sovet så har jeg prøvd å få i meg mat og drikke eller sett på serie. Så her har det ikke skjedd så mye de 2 siste dagene, men som sagt håper jeg at det vil bli bedre i dagene fremover. Det er fortsatt mye jeg har lyst til å gjøre før halloween.

Når halloween er forbi så skal jeg begynne å planlegge mot jul og hvilke ting jeg kan gjøre da. Så det er ikke tid til å ligge her med hodepine og svimmelhet. Faktisk begynner jeg å bli ganske lei av å ikke orke noe. Det var så vidt jeg fikk lagd middagen og jeg måtte ha hjelp til å steke dem. Satse på en bedre dag i morgen og så får kvelden bli som den blir. Akkurat nå vil jeg egentlig bare sove, men jeg føler at det er litt tidlig ennå.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg