Hatt det så gøy at kroppen ble ødelagt

Siden det har vært såpass greit i skogen at det var mulig å gå der, så har jeg gått 3 dager på rad. Nå tenker dere sikkert “men har ikke du sagt at kroppen din verker av å være mye ute i kulda?” og det er sant, men jeg har ignorert alle tegn på nettopp det og bare hatt de 3 beste dagene på veldig lenge. Og som dere sikkert da skjønner så har kroppen min nå begynt å gjøre så vondt at jeg ikke kan gå ut mer. Vel, hvertfall ikke på en stund. I det minste fikk jeg filmet masse på disse turene og har mye å redigere fremover.

Problemet mitt er at når noe virkelig gir meg glede så vil jeg gjøre det hele tiden. Naturen hjelper på humøret mer enn noe annet, så jeg overdrev “litt”. Konsekvensene er ledd som verker og stivner. Så bare det å komme opp av sofaen er vanskelig, men heldigvis ikke umulig. Derfor har jeg nå bestemt meg for å ta en liten pause fra turer og heller fokusere på andre ting. Jeg har jo ikke bakt noe på en god stund, så det er jo noe jeg kan gjøre i dagene fremover.

Akkurat nå derimot skal jeg slappe av og dele noen bilder med dere fra turene mine i skogen.

Jeg har begynt å ta med kameraet mitt på turer igjen og det er så gøy. Hvertfall når man møter en hakkspett. Den var faktisk veldig fotogen. Om du følger meg på Instagram så har du allerede fått med deg hakkespetten. Så ja, det er smart å følge meg der om du vil se hvilke andre ting som skjer i min hverdag. Både store og små ting blir lagt ut der. Jeg er spesielt aktiv på storyen der. Hvis du ikke vet hva storyen er så er det de små, runde bildene øverst på Instagram av de du følger. Om du vil følge meg så ligger det en link rett under her. Samme gjør min youtubekanal som jeg også vil anbefale deg å følge. Der kommer det mye spennende. Jeg driver å jobber med noen teknikker for å gjøre videoene mine bedre. Så forhåpentligvis blir det mye kult fremover.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Det er fint med slike turer i skogen. Der er det ro og ikke noe mas. Luft renser hjernen. Skulle vært i skogen selv men det er farligglatt der vil jeg tro. Men jeg gleder meg til mange turer i løpet av året. Ha en fin kveld.

      1. Absolutt. Veldig avslappende og rolig følelse når man er i skogen. Jeg vil tro det kan være glatt visse steder, men det gikk greit når jeg var på turene mine her for noen dager tilbake. Kommer selvsagt an på hvor man bor og om sola har fått smeltet isen osv. Gleder meg veldig til sommer og gress. Lei av is og snø.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg