Hårprodukter

Reklame | LYKO

Som dere vet så bleket jeg håret mitt for en liten stund tilbake. Da ble det ganske lyst, men det er ennå litt gult i håret som jeg ikke syns er noe fint. Jeg har hørt mange fortelle at lillashampoo skal være effektivt mot nettopp dette, så jeg bestilte det. Faktisk bestilte jeg både shampoo og balsam. Også får vi se hvordan det går, om det fungerer eller ikke. Dette er noe jeg aldri har prøvd før på håret mitt så jeg er veldig spent.

I tillegg til gultonen denne blekingen gav meg så ble også håret skadet. Da mener jeg veldig skadet og ikke bare litt sånn som jeg er vant til. Så jeg tenkte det kunne være greit med en hårmaske i tillegg. Jeg kjøpte derfor det for å teste ut om den kan hjelpe håret mitt å bli bedre. For sånn som det er nå så er tuppene veldig tørre.

Over her kan dere altså se det jeg kjøpte. Jeg er veldig spent på om det kommer til å gjøre en forskjell på håret mitt. Jeg legger også link til alle produktene i tilfelle dere vil se nærmere på dem. Selvfølgelig skal jeg komme med en tilbakemelding når jeg har prøvd de. Også får dere se om de faktisk hjelper eller ikke. Her er hvertfall produktene jeg har handlet og hvor du kan kjøpe dem.

Champoo//Hairmask//Conditioner

Over her er altså produktene jeg har kjøpt og skal teste ut. Alle produktene er fra Camilla Pihl. Noen av produktene fra dette merket har vært veldig bra så jeg har jo et håp om at det er bra produkter jeg har kjøpt. Vi får bare vente og se. Jeg har hvertfall troen på disse produktene siden det er et merke som veldig mange er fornøyde med. Og en ting er hvertfall sikkert og det er at det kan ikke gjøre håret mitt noe verre. Det er jo meningen at de skal pleie håret så å teste ut slikt skader jo ikke.

Noe jeg er veldig fornøyd med er hvor mye det er av produktet i forhold til prisen. Så her begynner det hvertfall veldig bra.

Følg gjerne bloggen på facebook HER hvis du ikke vil gå glipp av min mening om disse produktene når jeg har testet dem ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg