Hårmaske på tilbud!

Reklame | LYKO

Jeg vil bare fortelle om en av mine favoritter som nå er på tilbud. For disse hårmaskene fra Camilla Pihl har virkelig hjulpet håret mitt til å være mye mer glansfullt, sterkt og fått mer liv. Så om du er som meg og er glad i å farge håret eller ødelegger det på andre måter, burde du virkelig prøve ut denne. Som nå koster så å si ingenting. Jeg elsker hårproduktene fra Camilla Pihl og håper jo selvfølgelig at du også vil gjøre det om du prøver ut. Eller kanskje du allerede gjør det og trenger påfyll. Vel, denne på bildet under er hvertfall på tilbud nå og hvis du klikker på bildet kommer du direkte til produktet. Enklere blir det ikke.

Som sagt er dette mitt favoritt produkt. Jeg klarer meg ikke uten dette. Nå har jeg slitt så utrolig mye med slitt og stygt hår, men etter at jeg begynte med dette merket så forandret alt seg. Så jeg kommer nok aldri til å bytte til noe annet. Dette merket er jeg så utrolig fornøyd med og det gav håret mitt nytt liv. Og til 45,- for 200ml så er det jo verdt å teste ut, er det ikke? Denne hårkuren er hvertfall mitt favorittprodukt når det kommer til hårprodukter.

Det er også alltid mange gode tilbud på andre produkter. Så det er kanskje lurt å sjekke ut tilbudene og kampanjene som Lyko har, men jeg kan ikke uttale meg om produkter jeg ikke selv har prøvd. Derfor vil jeg kun anbefale denne hårmasken på tilbud. Ellers har dem jo Glöd som er et av mine favorittmerker. Så det er mye bra inne på nettbutikken dems.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg