Håret har fått gjennomgå

I dag er vist dagen der jeg finner på mye rart, men det blir bra så fort jeg blir ferdig med å farge håret. Ja, det er håret som har fått svi i dag. Nærmere bestemt hodebunnen. For jeg har nemlig bleket håret, men ikke bare det. Jeg har også klipt det “litt”. Som jeg har sagt tidligere så har jeg hatt lyst til å ha kort hår, men aldri tørt. Det er jo bare hår så jeg klippet det ganske kort i dag. Når jeg har fått farget det så skal jeg la det være sånn en stund. Til slutt blir det vel å farge det svart for nå begynner jeg å bli lei av bleking og sterke farger. Dessuten er det ikke bra med all denne blekingen. Så etter dette blir det altså svart. Nå ser hvertfall håret mitt sånn her ut.

Det eneste jeg venter på nå er at håret skal tørke, men som dere ser så vil ikke det blå ut av håret. Det er også en av grunnene til at håret mitt er så kort nå. Jeg har bare lyst til å klippe av alt det blå, men det blir aldri kortere enn det håret er nå for jeg liker å ha litt hår. Det blir veldig spennende å style håret fremover da. Jeg har allerede noen gode idéer også finner jeg vel mange flere idéer på Pintrest.

Nå skal håret hvertfall få litt tid til å hvile og det skal også jeg. Å stå og klippe, bleke og dusje er ganske slitsomt. Så nå skal jeg bruke litt tid foran tven og så blir det snart middag. Jeg må også få pakket ned de tørkede appelsinskivene, men det haster heldigvis ikke. Så da kan jeg slappe av med en film eller serie frem til mat.

Facebook HER

Instagram hobby HER

Instagram goth HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg