Hår og hudpleie

I dette innlegget tenkte jeg å fortelle litt om mine favoritt hår og hudpleie produkter. Tidligere har jeg ikke vært noe opptatt av kremer, oljer osv. men i det siste er det noen produkter som jeg virkelig har blitt glad i og som jeg bruker regelmessig. Så jeg tenkte det kunne være gøy å dele mine absolutt favoritter med dere. Som sagt har jeg aldri vært noe opptatt av slikt og det betyr jo at jeg ikke har noe særlig erfaring med diverse produkter, men jeg har jo allikevel noen meninger om de produktene jeg har brukt. Jeg ser forbedringer og derfor har jeg lyst til å dele mine få erfaringer med dere. Så her har dere mine absolutt favoritter når det kommer til hår og hudprodukter.

Hårolje: Jeg har prøvd et par ting før, men når jeg fikk prøvd MayBeauty sitt hår serum så ble jeg veldig fornøyd. Det gir absolutt resultater og det er kun min ærlige mening, ingen reklame eller sponset. Når jeg først prøvde dette så var håret mitt så utrolig ødelagt av all blekingen og fargingen at jeg trodde ikke det gikk an å fikses. Så prøvde jeg dette serumet og håret føltes faktisk bedre. Noe jeg ikke trodde var mulig. Etter det så ble dette serumet min nye bestevenn til håret. Jeg har brukt det helt siden da og det er snart 1 år siden. Hver gang jeg tar i dette etter å ha dusjet så blir håret mitt silkemykt og det ser så mye bedre ut. Faktisk har jeg ikke hatt så friskt og sunt hår på mange år.

Kroppskrubb: Jeg fikk en scrub av venninna mi som er fra Lush og den er bare helt fantastisk. Jeg bruker den regelmessig og jeg syns det er så trist at den allerede snart er tom. Så det kan nok hende at jeg må prøve å få kjøpt mer av den etterhvert. Den lukter godt, føles godt og er bare så nydelig å bruke. Det er som et lite spa når jeg dusjer og jeg elsker det. Så jeg ønsker meg virkelig mye mer fra Lush i fremtiden. Om du ikke har prøvd Lush sine produkter så er de å anbefale.

Ansiktskrubb: Igjen er jeg veldig fornøyd med Maybeauty. Jeg kjøpte denne skrubben som inneholder kaffe og kokosolje. Huden min ble helt myk etter å ha brukt den. Så det har blitt en av mine favoritter. Når jeg går og skal dusje så tar jeg alltid denne skrubben i ansiktet først også dusjer jeg det bare av. Resultatet er helt fantastisk. Slike opplevelser som dette gjør at jeg har lyst til å teste ut flere av produktene dems og det kommer jeg også garantert til å gjøre etterhvert. Kanskje jeg finner enda flere favoritter. Det jeg liker (i tillegg til den myke huden den gir meg) er lukten. Jeg er helt besatt av alt som lukter kaffe så denne elsker jeg virkelig. Helt perfekt for meg.

Mist: Jeg kjøpte noen bokser som kom i posten hver måned og blant annet var det en face mist som jeg likte veldig godt. Merket er Unani og den gir en skikkelig oppfriskende følelse. Jeg bruker den hver morgen og kveld fordi den gir en beroligende og avslappende følelse. Så dette er en av mine favorittprodukter som jeg kommer til å bruke til den er tom.

Eye Makeup Remover: En annen som også kommer fra en slik boks er Lavinde sin sminkefjerner. Den er veldig effektiv (syns jeg). Ikke at jeg har prøvd noen andre. Jeg har alltid kjøpt servietter, men for ikke så lenge siden så begynte jeg å bruke denne og den var veldig effektiv. Så nå er den også en av tingene som jeg tar i bruk. Dette er jo ikke noe jeg bruker regelmessig fordi jeg sminker meg ikke så ofte, men når jeg sminker meg så fjerner jeg med denne. Flasken er veldig liten så nå som jeg først har begynt å bruke av den så blir det fort tom. Så hvis noen har noen tips på makeup remover så kom gjerne med dem i kommentarfeltet.

Boksen det er snakk om heter Goodie box. 

Bruker du noen av de jeg har nevnt over? Hvis ikke, hva er dine favoritter?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg