Har du noe på hjertet?

Siden det ikke ble så mye søvn på meg på morgenen og utpå dagen så håper jeg at jeg får sove når jeg legger meg nå. Jeg har veldig lyst til å få gjort litt igjen så vi får bare håpe at jeg får meg litt søvn og energien er tilbake igjen i morgen. Men jeg skal ikke klage på dagens innsats. Jeg fikk hengt opp klesvasken, jeg har lagd middag og jeg har klart å ta meg en dusj. Og siden jeg har fått litt problemer med tørr hud i ansiktet så har jeg smurt meg med lotion der jeg vet jeg blir tørr og pusset tenna. Så jeg er egentlig klar for å sove akkurat nå.

Men før jeg sier natta så lurer jeg litt på om dere lesere har noen ting dere lurer på eller vil at jeg skal blogge om. Kanskje dere har noen idéer for hva som hadde vært gøy å sett på bloggen min som det ikke har vært noe særlig av før. Vis dere kommer på noe så er kommentarfelt åpent. Jeg svarer på spørsmål, jeg skriver gjerne et innlegg vis det er noe dere savner å høre om.

Jeg håper jo at vis du som leser har noe på hjertet at du bruker kommentarfeltet nå til å fortelle meg eller spørre. Jeg er ikke den som kommer til å ha så mange spørsmålsrunder, men jeg gir dere hvertfall muligheten nå. Grip sjansen!

Og med det sier jeg natta. Kryss fingrene for at jeg får sove nå.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg