Har det gått 2 år alt?

Det er ganske rart at jeg har så å si bodd her i 2 år. Tiden går så fort at jeg ikke husket det engang. Nå skal det sies at hodet mitt er ganske overfylt for tiden, men å glemme datoen som vi ble sammen er jo ikke akkurat noe jeg er stolt av. Ikke før jeg fikk melding av samboeren Skal vi finne på noe koselig til helgen for å feire 2 år? klarte jeg å våkne opp. Som regel er jeg veldig glad i sånne datoer, lager kort og full pakke, men nå hadde det gått i glemmeboka. Noe så flaut!

Vel, vi skal hvertfall feire sammen og ha en skikkelig fin helg bare oss to. Jeg kan røpe såpass at vi ikke skal være hjemme, men mer enn det sier jeg ikke. Dere får bare vente og se hva som skjer. Vi har blitt enige om hvor vi skal og jeg tror det kommer til å bli veldig koselig. Bare det å kunne finne på noe sammen på en slik dag er jo veldig fint. Jeg vil heller det enn å få ting fordi vi har egentlig begge alt vi trenger. Som regel har jeg jo kjøpt noe og lagd kort til slike anledninger som sagt, men det er jo ikke det disse dagene handler om. Selvfølgelig er blomster eller andre ting koselig å få, men det å bruke tid på hverandre og skape minner betyr mer for meg enn noe annet.

Så da var plutselig helgen fylt med planer. Jeg har også andre planer som jeg håper jeg får gjort i løpet av helgen. Kanskje jeg begynner allerede i morgen. For det er noen ting jeg må få gjort som for eksempel å bake. Ikke bare for å få oppskrifter til bloggen, men også fordi det er så kjekt å ha ting liggende i frysern enten det er brød eller annen bakst. Så det må jeg prøve å få gjort i løpet av helgen. Planen var jo egentlig å bake masse i løpet av hele uken, men så har jeg vært veldig mye sliten og har ikke hatt lyst til å gjøre formen verre. Det begynner å bli litt bedre så da får vi krysse fingrene og håpe at morgendagen blir bakedag og så får vi hatt en super fin helg sammen på tur.

Utenom det så skjer det jo mye på både bloggen og youtube i morgen. Det kommer jo en ny video som er hjemreisen fra søndag. I tillegg er det både oppskrift og planter på bloggen. Så det er nok å gjøre i morgen, for å si det mildt. Derfor skal resten av kvelden i dag gå til å se ferdig Harry Potter filmen som jeg begynte på og så skal jeg sove. For i morgen trenger jeg all den energien jeg kan samle opp.

Det har vært en veldig fin dag da. Jeg har jo fått gjort ganske mye. Både spilt inn til youtube, tatt bilde og stelt plantene, lagd middag og gått en tur. I mellom der har jeg slappet av med litt Harry Potter. Så denne dagen har vært ekstra bra. Jeg har selvsagt slitt litt med utmattelse, men det er bare å ta med en klype salt når man har fibromyalgi. Det er jo en stor del av fibromyalgi å være utmattet og aldri føle at man får nok søvn. Med andre ord har jeg blitt litt vandt til det og jeg klarer å gjøre hverdagen min bra allikevel. Alt handler egentlig om å ta det i sitt eget tempo og ta så mange pauser som man trenger. Som nå som jeg skal se på film.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

1 kommentar
    1. Det er fint med slike dager og datoer. Det blir sikkert en fin dag for dere med god mat drikke og mere til. Kos dere – 2 år går fort og ukene enda raskere. Kun 4 måneder til jul men mye skal skje før den tid. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg