Handlet på IKEA

Jeg er veldig glad i IKEA og i går kom noe jeg har ventet hele romjulen på. Og selvom jeg var helt utslitt og egentlig ikke burde ha gjort det, så satt jeg sammen IKEA møbelet helt alene. For når det kommer til plass som skuffer og skap så har vi ikke mye av det. Derfor var det veldig viktig for meg å få opp tvbenken. Der er det plass til å oppbevare ting i kurver og det er noe jeg har savnet veldig mye. Da jeg bodde i Geithus så hadde jeg jo en ganske stor tvbenk med god plass til oppbevaring. Disse møblene var noe han kjøpte så jeg har ikke hatt noe møbler før nå. Ja, jeg har faktisk kjøpt mitt første møbel. Å gud så fint det ble i stua!

Sånn ble det altså når vi fikk benken på plass. Forløpig er kurvene tomme, men det er fordi jeg er nødt til å rydde i skapet som står i stua. Der er det ganake mye som skal oppi disse kurvene. Åh jeg gleder meg sånn til å få orden inni skapet. Som dere kanskje skjønner så er det mer enn nok som må gjøres her, men vis jeg gjør litt og litt så blir jeg vel ferdig til slutt. Nå har jeg fått vasket opp tallerkener og glass så jeg har hvertfall kommet i gang. Jula tok knekken på meg og jeg lå å sov ganske mye, men nå er det bedre. Sakte, men sikkert kommer den lille energien tilbake.

Åja, mens jeg er inne på glass… Jeg fant noen nydelige glass på IKEA som jeg bare måtte ha. Og med de prisene så går det jo ann. Tallerkene, skålene og glassene jeg hadde fra før av er jo turkise så når jeg så disse så tenkte jeg at de må jeg bare ha. De passer utrolig godt inn. Pluss at de er lette å rengjøre.

Jeg falt virkelig for disse med en gang jeg så dem. De er veldig enkle, men samtidig gjør dem så mye ut av seg. De var gode å drikke av og passer rett inn i kjøkkenskapet våres.

Turkis er min yndlingsfarge og at man kan få så mye fint til en billig penge gjør meg veldig glad!

Jeg kjøpte mer på IKEA, men jeg har ikke fått satt det sammen enda så det får jeg vise dere når jeg har kommet så langt. Da får dere også se resten av småtingene jeg kjøpte. Følg med!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg