Handle inn til middager

Her om dagen, før samboeren min ble syk så var vi ute og handlet inn til noen av middagene fremover. Det var ikke så mye vi trengte, men jeg tenkte allikevel jeg skulle vise dere hva vi har kjøpt. For jeg lovet jo at jeg skulle lage et innlegg hver gang vi hadde kjøpt inn til middager. Så her er bilde av alt vi kjøpte nå sist.

Som sagt er det ikke så veldig mye, men det blir allikevel veldig spennende fremover. Bl.a når vi skal ha indrefilet av storfe. Og jeg kan ikke tro at vi faktisk fant det vi trengte i tilbudshylla på MENY. Der sparte vi en del penger for å si det sånn. Jeg hadde beregnet minimum 200,- også fikk vi det til litt over 100,-. Det er jaggu ikke dårlig. Så ja, jeg anbefaler dere å kikke i tilbudshylla når du skal handle inn mat. Plutselig dukker det opp noe snadder som du kan spare masse penger på.

Også ble det handlet inn buljong som også var på tilbud. Sånt er jo veldig kjekt å ha liggende, men det er faktisk en av de tingene vi trenger til middager fremover.

I tillegg er det mer grønnsaker og urter. Vi har bacon og skinke også. Så her blir det mye godt fremover. Takket være en liten pause fra bloggen så har jeg også fått tilbake litt av energien. Jeg fikk også sovet i et par timer og skal gå å legge meg igjen nå sånn at jeg er uthvilt til i morgen. Da blir det en middag som jeg gleder meg utrolig mye til. Spesielt med tanke på at det ikke ble noe hjemmelagd middag i dag.

Følg bloggen på facebook HER for ny oppskrift i morgen (eller senere i dag).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg