Halvveis i ny bok

Klokka har blitt såpass, ja. Og her sitter jeg med nesa nedi en bok. Faktisk har jeg gjort det i hele dag. Denne boka er virkelig bra og jeg klarer faktisk ikke legge den fra meg. Så da har jeg faktisk snart kommet til side 100 på kun denne dagen. Det vil jo da si at jeg er over halvveis i boka allerede. Hvordan skjedde egentlig dette? Ja, spør du meg så spør jeg deg. Ingenting å si på at jeg har fått en veldig spennende og interessant bok i hånden hvertfall, men nå var det på tide å ta en liten pause.

Siden klokken har blitt såpass mye så er det jo på tide å få i kroppen litt mat. Det begynner å bli noen timer siden sist. Og det er jo det som er så farlig med å sette seg ned med en bok eller noe hobbyting. Tiden går så fort og man får faktisk ikke gjort noe annet i løpet av dagen. Sånn er hvertfall jeg. Nå har jeg blitt dratt inn i dette universet med bøker og nyter en rolig dag på sofaen. Kanskje litt for rolig, men noen ganger er jo det bare deilig.

I morgen begynner en ny uke og da har jeg bestemt meg for å jobbe masse. Og da er denne helgen ekstra viktig. Jeg har virkelig fått ladet opp batteriene igjen så kanskje det er det jeg skal gjøre fremover. Når helgen kommer tar jeg det litt med ro. Vi trenger jo alle å slappe litt av inni mellom. Så det er nok mulig at jeg gjør det sånn fremover slik at jeg faktisk kan jobbe enda bedre fra mandag til fredag. Er ikke det en god plan da? Jeg syns hvertfall det. Så kan jeg jo bruke helgene til å lese eller gjøre noe annet for å slappe av. Det tror jeg kommer til å endre ganske mye til det bedre.

Hadde jeg bare blitt flinkere til å spise inni mellom så ville det jo vært perfekt. Nå skal jeg hvertfall komme meg opp fra sofaen og lage meg noe mat. Ikke at jeg har ligget på sofaen i hele dag. Nei, jeg har faktisk vasket opp det som var fra i går sånn at kjøkkenet og stua holder seg ryddig. Jeg satt og så på tallerkenen på bordet og tenkte at den skal jeg vaske før jeg går og legger meg. 5 minutter senere spratt jeg opp, samlet sammen alt som skulle vaskes opp og vasket alt. Noe som fikk meg til å føle meg ganske bra. Jeg håper jeg klarer dette i ukene og månedene fremover. For den følelsen man får av å holde det ryddig er så god.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg